سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه برنامه‌ های منطقه 10 به مناسبت هفته جهانی سلامت مردان

به مناسبت فرارسیدن هفته سلامت مردان، سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه از ارائه خدمات رایگان مشاوره و پزشکی و اجرای برنامه های مختلف در خانه های سلامت، مساجد و بوستان های سطح منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، نقی قلی زاده سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت : به مناسبت روز جهانی سلامت مردان با هماهنگی خانه‌های سلامت ویژه برنامه‌های مختلف در حوزه سلامت مردان با برگزاری کارگاه‌های آموزشی، مشاوره، ایستگاه سلامت و ویزیت رایگان در سطح محلات ، بوستان ها و مساجد برگزار می‌شود.
 
وی با بیان این که برنامه های این هفته به منظور تأمین و ارتقای سلامت همه جانبه مردان اجرا می شود افزود : خانه‌های سلامت منطقه 10 در هفته ملی سلامت مردان از اول تا هفتم اسفند ماه آماده ارائه خدمات به شهروندان است.
 
قلی زاده توزیع بروشور، غربالگری قندخون ، ویزیت رایگان پزشک عمومی و پزشک ارولوژی ، برپایی ایستگاه سلامت (تست قند خون، تست فشارخون) و ارائه مشاوره فردی را از دیگر برنامه‌های ویژه این هفته عنوان کرد.
 
سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با بیان این که براساس هماهنگی های انجام شده کلاس های آموزشی در این هفته ، با مضمون سلامت مردان برگزار خواهد شد افزود : برپایی کلاس های آموزشی با عناوین آشنایی با ایمنی در کارگاه های کوچک ، ارتقا بهداشت روان ، تاثیر سم های رنگرزی به دستگاه تنفسی کارگران، تاثیر دخانیات بر سلامت مردان ، پیشگیری از سرطان ، آموزش بهداشت فردی ، ایمنی منزل برای سالمندان، ایمنی در رانندگی و ... در طول ایام هفته سلامت انجام خواهد پذیرفت.
برچسب ها: برنامه ، سلامت ، مردان ، سرپرست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.