سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

پایان رکود اقتصادی در دولت یازدهم

رئیس اتاق بازرگانی،‌ صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: دولت یازدهم به دوران رکود اقتصادی پایان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حسین پیرمؤذن در دیدار هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، ‌صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل با سرپرست فرمانداری اردبیل در فرمانداری، اظهار داشت: تلاش در دولت یازدهم بر این است تا آرامش به اقتصاد کشور باز گشته و رکود اقتصادی که در دولت نهم و دهم گریبان این کشور را گرفته بود جای خود را به حرکت‌های سازنده، آرامش اقتصادی و تقویت سنگر تولید بدهد که در این زمینه تیم اقتصادی دولت با کالبدشکافی وضعیت اقتصادی سعی می‌کند تا تنگناها و مشکلات به تدریج برطرف شود.

وی به برخی نابسامانی‌ها در گذشته اشاره کرد و افزود: دولت جدید با مشی اعتدال و امید که بخش خصوصی یک کلمه با عنوان دولت اقتصادی به آن اضافه کرده، تلاش می‌کند تا در وهله اول تورم را کنترل و با بخشنامه‌های منطقی و درست به تجهیز و تسهیل امور کمک کند.

پیرمؤذن خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر شورای گفت‌و گوی دولت و بخش خصوصی با جدیت تمام آغاز شده که این حرکت و اقدام مثبت در دولت یازدهم زمینه‌ای را فراهم کرده تا جبهه اقتصادی رونق گرفته و فعالیت‌ها به سمت باروری بیشتر حرکت کند.

رئیس اتاق بازرگانی،‌ صنایع و معادن و کشاورزی استان همچنین افزود: حضور نمایندگانی از سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه در این جلسات سبب شده تا بخش خصوصی تمام خواسته‌های خود را مطرح و با رفع موانع شاهد پویایی و تقویت بخش خصوصی و فعالیت‌های مثبت و سازنده باشیم.

وی بیان کرد: ما امیدواریم با تداوم این اقدام مثبت و همچنین پاسخگویی مدیران اجرایی و بانک‌ها بتوانیم در مسیر تولید، رونق اقتصادی و حل مشکلات واحدهای تولیدی اقدام جدی و لازم را انجام داده و بیش از هر زمان دیگر به بهبود روند کار امیدوار باشیم.

پیرمؤذن ضرورت رفع موانع تولید از جمله نظام بروکراسی اداری و برخی تنگناهای به وجود آمده در مسیر فعالیت‌های بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری‌ها را یادآور شد و گفت: این موانع باید با عقلانیت و تدبیر برطرف شده و زمینه‌ای فراهم آید تا فعالان بخش خصوصی با امیدواری بیشتر در صحنه حضور پیدا کنند.

رئیس اتاق بازرگانی،‌ صنایع و معادن و کشاورزی استان در ادامه شعار دولت یازدهم را شعار اعتدال و حرکت با تدبیر و تعقل بیشتر بیان کرد و افزود: این شعار در بدنه اجرایی نیز رنگ واقعیت به خود گرفته و انتظار می‌رود بیش از این مسئولان و مدیران با دلسوزی در صحنه حاضر باشند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: اردبیل ، پایان ، رکود ، اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.