سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/استاندارد استان زنجان:

رتبه اول کشوری در نمونه برداری طرح طاها را کسب کرد

اداره کل استاندارد استان زنجان با پوشش 110 درصدی از برنامه در نمونه برداری طرح طاها، ضمن اختصاص رتبه اول کشوری را به خود در این بخش، در سایر محورهای ارزیابی نیز رشد قال توجه ای داشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ مدیر کل استاندارد استان زنجان گفت :این اداره کل با 19 تدوین استاندارد ملی در نه ماهه سال جاری ضمن رشد 138 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته با پوشش 127 درصدی از برنامه پیش بینی شده سال 92، رتبه دوم کشوری را در این محور ارزیابی احراز نمود.

کارگر زاده افزود:اداره کل استاندارد استان زنجان با مدیریت تعارضات اداری و بهبود فرآیندها زمینه رشد عملکرد خود را در تمامی زمینه ها فراهم نموده است به گونه ای که این اداره کل در ارزیابی نه ماهه سال 92 که از سوی سازمان ملی استاندارد ایران انجام شده است با پوشش 149 درصدی از برنامه رتبه سوم کشور را در آزمون نازل های سوخت به خود اختصاص داده است

وی ادامه داد: این اداره کل در صدور گواهینامه های تائید صلاحیت آزمایشگاه همکار؛ 127 درصد رشد نسبت به برنامه پیش بینی شده سال 92 داشته است.

مدیر کل استاندارد استان زنجان در ادامه از 1740 مورد کالیبراسون دستگاه ها اعم از پزشکی و آزمایشگاهی در سطح استان خبر داد و تصریح کرد : تا پایان آذر ماه سال جاری مجموعا 965 آزمون صحت عملکرد وسایل سنجش در سطح استان به انجام رسیده که از 364 آزمون باسکول ثابت همکف، 107 مورد مردود و 257 مورد آن مورد تائید کارشناسان این اداره کل قرار گرفته است.

کارگر زاده همچنین از قبولی 596 مورد آزمون صحت عملکرد سایر وسایل سنجش و مردودی تنها 5 مورد از مجموع 601 مورد آزمون در سطح استان خبر داد.

وی آمار صدور گواهینامه صادراتی در 9 ماهه سال 92 را 124 مورد و آمار مجوز وارداتی را 379 مورد عنوان کرد.

این مسئول در پایان از 256 مورد اخطار و تذکر به واحدهای متخلف خبر داد و خاطر نشان کرد :با استعانت از خداوند متعال و تلاش همکاران، این اداره کل در پایان امسال ضمن پوشش 100 درصدی برنامه مصوب خود در تمامی محورهای ارزیابی رشد قابل توجه ای خواهد داشت./

 
برچسب ها: استاندارد ، زنجان ، طاها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.