سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن عمق بصیرت ملت ایران

امام جمعه اراک گفت : حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن عمق بصیرت ملت ایران را نشان داد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، آیت الله دری در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه اراک افزود : مردم ولایتمدار در راهپیمایی امسال با وحدت کلمه و پیروی از ولایت فقیه برگ ذرین دیگری را ورق زدند و بر نقشه‌های نظام سلطه خط بطلان کشیدند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت : آمریکا باید حقوق ملت‌ها را به رسمیت شناخته و به پیمان‌هایش با ایران متعهد باشد.
امام جمعه اراک با اشاره به اینکه حضور مردم در عرصه های مختلف مثل انتخابات ، 9 دی و 22 بهمن، حماسه ای سیاسی برای ملت ایران رقم زد افزود : حضور پررنگ مردم در عرصه های مختلف ، فتنه ها و توطئه های دشمن را خنثی کرد و هویت و اقتدار نظام را به رخ جهانیان کشید.
آیت الله دری گفت : ملت ایران در عرصه های مختلف سبب یاس و نا امیدی دشمن وی شود و 22 بهمن امسال هم یکبار دیگر پشتیبانی از نظام، رهبر معظم انقلاب، شهیدان و امام شهیدان را به دنیا ثابت کرد.
وی با ابراز امیدواری از اینکه آمریکایی ها دست از تهدیدات خود بردارند افزود : تیم مذاکره کننده ایران باید با هوشیاری و دقت بیشتر با تکیه بر ملت بزرگ ایران در برابر تهدیدات احمقانه دشمن ایستادگی کرده و از حقوق به حق ایران دفاع کند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت : دولت مردان باید بتوانند مشکلات اقتصادی کشور را با ایجاد اشتغال و بازار کار سالم در همه بخش ها برطرف کنند./
برچسب ها: راهپیمایی ، عمق ، بصیرت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.