به گزارش خبرنگار اورژانسit باشگاه خبرنگاران؛ خدمهی پروازی خط هواپیمایی و پرجینا در آینده با استفاده از عینک گوگل خدمات پروازی به مشتریان ارائه خواهند کرد.
گفتنی است؛ با استفاده از این فناوری در آینده مهمانداران میتوانند تشخیص دهند که کدام یک از مسافرین به غذا یا نوشیدنی نیاز دارند.
بررسیها نشان میدهند: علاوه بربحث
مربوط به پذیرایی، مهمانداران ازاین طریق قادر به شناسایی نام، نام خانوادگی و
جزئیات سفرهای پروازی افراد خواهند بود.
برای استفاده از این فناوری مسافران باید فرمهای اطلاعاتی درخصوص سفر، مقصد و رژیمغذایی خود را تنظیم نمایند و آنگاه مهمانداران ازاین طریق میتوانند نیازهای مسافران در حین سفر را به بهترین نحو برطرف نمایند.
از این طریق حتی مهمانداران میتوانند از وضعیت سلامت و بیماریهای فرد مسافر آگاه شده درصورت نیاز خدمات پزشکی در اختیار بیماران قرار دهند.
این طرح با استقبال شدید مسافران مواجه شده است.
انتهای پیام/