سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمزوی: تهران قهرمان هر سه رده سنی مسابقات قهرمان کشوری شد

رییس کمیته مسابقات ریتمیک ژیمناستیک گفت: تهران در هر سه رده سنی 6 تا 8،9 تا 11 و 12 تا 14 به مقام قهرمانی مسابقات قهرمان کشوری ریتمیک رسید.

سوزان حمزوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تهران در هر سه رده سنی 6 تا 8،9 تا 11 و 12 تا 14 به مقام قهرمانی مسابقات قهرمان کشوری ریتمیک رسید.

وی در ادامه افزود: در رده سنی 6 تا 8 سال بعد از تهران تیم های مازندران و البرز به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

رییس کمیته مسابقات ریتمیک عنوان کرد: در رده سنی 9 تا 11 سال تهران به مقام قهرمانی دست یافت و البرز در جایگاه دوم ایستاد و کرمانشاه سوم شد.

وی در ادامه در خصوص رده سنی 12 تا 14 تصریح کرد: بع از تهران تیم های آذربایجان شرقی و هرمزگان به ترتیب دوم و سوم شدند.

حمزوی در خصوص برگزاری مسابقات بیان کرد:دومین دوره مسابقات قهرمان کشوری به مراتب بهتر از دور اول برگزار شد و سطح مسابقات بسیار بالا بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در این دوره رقابت های جذابی را شاهد بودیم و از تمام کسانی که برایبرگزاری این مسابقات تلاش کردند به خصوص اسپانسرمان کمال تشکر را دارم.

مسابقات قهرمان کشوری ریتمیک بانوان از 22 تا 24 بهمن با حضور 12 تیم در سالن شهید شیرودی برگزار شد که این مسابقات میهمان ویژ ای از فدراسیون جهانی ژیمناستیک داشت.

گفتنی است ماریا گیگوارا از بلغارستان به عنوان ناظر فنی مسابقات از سوی فدراسیون جهانی حضور داشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.