سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزير کشور عربستان با مشاور امنيت ملی آمريکا ديدار کرد

وزیر کشور عربستان سعودی که برای دیدار با مسئولان آمریکایی به این کشور سفر کرده است امروز با شماری از مقامات امنیتی این کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی کویت ؛ شاهزاده محمد بن نایف بن عبدالعزیز وزیر کشور عربستان سعودی امروز در واشنگتن با سوزان رایس مشاور امنیت ملی کاخ سفید و لیزا موناکو "معاون باراک اوباما در امور امنیت ملی و مبارزه با تروریسم "دیدار و درباره مسایل مشترک بین دو کشور رایزنی کردند. در همین ارتباط کاتلین هایدن سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا امروز با صدور بیانیه ای تاکید کرد شاهزاده بن نایف و سوزان رایس در این دیدار در خصوص مسایل مربوط به روابط و همکاری های راهبردی بین آمریکا و عربستان سعودی به ویژه در زمینه تقویت همکاری های امنیتی دو جانبه و مبارزه با تروریسم در منطقه خاورمیانه گفتگو کردند .
سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا تاکید کرده است مشاور امنیت ملی امریکا و وزیر کشور سعودی درباره مسایل و تحولات منطقه ای تبادل نظر و بر پایبندی خود بر ضرورت گسترش همکاری های فیمابین تاکید کردند .
باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا قرار است ماه آینده به عربستان سعودی سفر کند . وی در این سفر با ملک عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه عربستان گفتگو خواهد کرد.
وزیر کشور عربستان سعودی در ادامه سفر خود به آمریکا با وندی شرمن نیز دیدار کرد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.