سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورحسن: تغییر نوع اجرای مسابقات رامن تعیین نمی کنم

منوچهر پور حسن رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال از نشست مربیان لیگ برتر والیبالا روز شنبه 26 بهمن ماه خبر داد.

منوچهر پور حسن رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: طبق آئین نامه قرار است مرحله پلی آف با حضور هشت تیم به طور رفت و برگشت برگزار شود و چهار تیم برترپس از دو هفته در استادیوم دوازده هزار نفری به طور متمرکز با یکدیگر به رقابت بپردازند.
وی گفت: طرح پیشنهادی جدیدی که برای مربیان داریم این است که اگر موافقت کنند تعداد روز‌های تعطیل کم بشود و پس از مرحله اول پلی‌آف مسابقات میان چهار تیم برتر به طور رفت وبرگشت برگزار و سپس در یک تک بازی به طور متمرکز درتهران بازی فینال ورده بندی برگزار شود.
رئیس سازمان لیگ فدراسیون یاد آور شد: من در مورد ایجاد تغییر درنحوه اجرای مسابقات لیگ تعیین کننده نیستم، بلکه بر اساس توافقاتی که در جلسه شورای سازمان لیگ گرفته میشود ما  مجری و اجرا کننده هستیم.
دراین جلسه تمام مربیان تیمهای حاضر در لیگ برتر امسال حضور خواهند داشت ما شرایط را برای آنها به طور کامل توضیح می‌دهیم و در پایان ازشرکت کنندگان نظر سنجی می‌کنیم اگر تعداد آراء کسب شده در خصوص تغییر نوع اجرای مسابقات بیشتر از مخالفین باشد بازیهای پلی آف لیگ را به سبک جدید برگزار می‌کنیم.
هفته پایانی دور برگشت لیگ والیبال شب گذشته به پایان رسید.
انتهای پیام/

برچسب ها: استادیوم ، سازمان ، توافق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.