سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر فنی تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان:

تلاش برای قهرمانی دیر است

پروانه شریف زاده مدیرفنی تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان گفت: ما دیگر هیچ امیدی برای قهرمانی در لیگ امسال نداریم.

پروانه شریف زاده سرمربی اسبق تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازیکنان تیم ذوب آهن زحمت خود را کشیدند آنها دراین بازی‌های اخیر عملکرد خوبی داشتند، اما در گذشته برخی فرصت‌‌هایشان را از دست دادند.
وی گفت: برای کسب قهرمانی دیگر امیدی نداریم و از این پس برای کسب دومی ویا سومی تلاش می کنیم رسیدن به مدال نقره حساس است و بستگی به نتیجه دیدار دانشگاه آزاد اسلامی و گاز ایران دارد این امر درحالی است که قهرمانی تیم گاز در لیگ امسال قطعی شده است.

وی گفت: تیم والیبال بانوان ذوب آهن درلیگ امسال عملکرد خوبی داشت مشکل خاصی نداشت و کادر فنی و مربیان به خوبی بازیکنان را در طول مسابقات هدایت می‌کردند.
 
من امسال به عنوان مدیر فنی دخالت چندانی روی عملکرد تاکتیکی بازیکنان نداشتم. شریف‌زاده سطح کیفی لیگ امسال را بسیار ضعیف ارزیابی کرد واظهار داشت: ما درطول این مدتی که لیگ برگزار می‌شود ضعیف‌تر از امسال لیگ نداشتیم تمام بازیکنان مطرح و آماده فقط در سه تیم تجمع کرده بودند هیچ شور وهیجانی درمیان تیمها دیده نمی شد به نظرم اگر وضعیت به همین منوال ادامه پیدا کند دیگر نمی‌توان گفت که لیگ احیاء کننده والیبال بانوان است مسئولان فدراسیون در بخش بانوان باید در مورد لیگ یک تصمیم اساسی و قطعی بگیرند و به نظرم تمامی این موارد به حامی مالی مربوط می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: هدایت ، عملکرد ، مربیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.