سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدیان به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

خسارت 100 درصد دیده 2 هزار واحد مسکونی زلزله زده برازجان /اتمام 750 واحد مسکونی زلزله زده در خراسان جنوبی

معاون امور مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: حدود 2 هزار واحد مسکن مسکونی شهری و روستایی در زلزله برازجان خسارت 100درصد دیده‌آند و در خراسان جنوبی نیز 2 هزار واحد خسارت دیده بودند که ساخت 750 واحد از این تعداد به پایان رسیده است.

عزیز‌الله مهدیان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه زلزله‌ اتفاق افتاده در برازجان بسیار وسیع بوده است گفت: حدود 2 هزار واحد مسکن شهری و روستایی 100 درصد تخریب شد‌ه‌اند.
 
وی در ادامه افزود: حدود 1500 واحد مسکونی نیز دچار خسارت شده‌اند که این واحدها نیازمند تعمیرات است.
 
مهدیان در ادامه تصریح کرد: کار در این شهر شروع شده و با سرعت در حال بازسازی واحدهای خسارت دیده هستند.
 
وی با اشاره به اینکه مشارکت در بازسازی واحدهای خسارت دیده در برازجان بسیار بالا است گفت: یکی از دلایل سرعت بالا در ساخت و ساز این واحدها همکاری و مشارکت مردم است.
 
وی در ادامه یادآور شد: با وجود اینکه تسهیلات مصوب شده برای زلزله هنوز نیامده است ولی مردم برازجان بسیار عالی کار می‌کنند.
 
مهدیان در ادامه توضیح داد: تسهیلات بازسازی شهر دشتستان بوشهر 25 میلیون تومان است و 5 میلیون کمک بلاعوض و 10 میلیون تومان به واحدهای تعمیری و 2 میلیون تومان کمک بلاعوض برای واحدهای تعمیری اختصاص داده شده است.
 
معاون امور بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن در ادامه خاطرنشان کرد: 2 هزار واحد مسکونی در زلزله خراسان جنوبی دچار خسارت شده‌اند که 1200 واحد کارشان‌ آغاز شده و 750 واحد نیز کارشان به اتمام رسیده و به متقاضیان تحویل داده شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: همکاری ساکنان واحدهای خسارت دیده در شهرهای زلزله زده بسیار عالی است.
انتهای پیام/

برچسب ها: خسارت ، زلزله ، برازجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.