سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مراسم آغاز به کار نمایشگاه طلا، جواهر و نقره ؛

ایران تا 2 سال دیگر 2 میلیارد دلار "مصنوعات طلا" صادر می‌کند

رییس اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان طلا و جواهر و نقره از صادرات 2 میلیارد دلاری مصنوعات طلا و جواهر تا سال 95 خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمد ولی رییس اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان طلا و جواهر و نقره در مراسم آغاز به کار نمایشگاه طلا، جواهر و نقره در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی تهران گفت: هم اکنون گردش مالی صادرات مصنوعات طلا و جواهر  بالغ بر 1000 میلیارد دلار است که ما امیدواریم تا سال 95 به صادرات 2 میلیارد دلاری دست یابیم.
 
وی افزود: هم اکنون 130 هزار نفر به صورت مستقیم در صنعت تولید مصنوعات طلا و جواهر مشغول به فعالیت هستند که با شروع صادرات در این صنعت این رقم تا 350 هزار نفر نیز قابل افزایش است.
 
رییس اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان طلا، جواهر و نقره با اشاره به اینکه هم اکنون تولید کنندگان در این صنعت 80 درصد از نیاز بازار داخلی را تأمین می‌کنند اظهار داشت: پیش بینی می‌شود ظرف یک سال آینده تمامی نیاز بازار داخلی به انواع مصنوعات طلا و جواهر توسط تولید کنندگان وطنی تأمین شود.
 
وی در خصوص صادرات مصنوعات طلا و جواهر نیز گفت: بر اساس مذاکراتی که با تجار کشورهای روسیه، بلوک شرق و نیز کشورهای حاشیه خلیج فارس صورت گرفته؛ صادرات مصنوعات طلا و جواهر ایران به محض برداشتن تحریم‌ها با قوت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مصنوعات ، طلا ، جواهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.