سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه 1888 منطقه 10 در راهپیمایی 22 بهمن ناظرین افتخاری جدب کردند

همزمان با سی و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، غرفه 1888 منطقه 10 ،در مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن ، اقدام به جذب ناظرین افتخاری نمودند.

 رضا کشاورز مدیر سامانه 1888 منطقه 10 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با راهپیمایی با شکوه روز 22 بهمن ، غرفه سامانه نظارت همگانی 1888 در کنار سایر غرفه های اجتماعی و فرهنگی واقع در جنب ساختمان ستادی منطقه ، میزبان جمع کثیری از شهروندان بود .  همچنین  در راستای شعار "شهروند مسئول – مدیر پاسخگو"  این سامانه موفق به جذب حدود  40 نفر از شهروندان به عنوان ناظرین افتخاری منطقه شد.       
 
 کشاورز در پاسخ به اینکه هدف از جذب ناظرین افتخاری  گفت: سامانه نظارت همگانی 1888 به پشتوانه تدبیر دکتر قالیباف شهردار محترم تهران و  بر اساس اصل 8 قانون اساسی (مردم حق دارند بر حاکمیت نظارت نمایند) تشکیل شده است و هدف ما از جذب ناظرین افتخاری مشارکت داشتن مردم در اداره شهر خودشان می باشد .
 
  وی افزود : با این سامانه فرصتی مناسب فراهم شده تا انتظارات، گلایه ها و پیام های شهروندان بی واسطه به مدیران شهری منتقل شود.
 
گفتنی است این سامانه علاوه بر توزیع بروشور آشنایی با سامانه 1888 ، به منظور بررسی نظرات ارزنده شهروندان از وضعیت اقدامات شهرداری تهران در برگزاری مراسم 22 بهمن ، پرسش نامه هایی بین راهپیمایی کنندگان توزیع شد  و کارشناسان این سامانه پاسخگوی سوالات شهروندان بودند .
برچسب ها: پیروزی ، انقلاب ، ناظر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.