سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حذف برگ گارانتی محصولات" ایران خودرو"

سیستم کارت الکترونیکی خودرو به عنوان جایگزینی برگ گارانتی راه‌اندازی شد.

 به گزارشگروه بازار باشگاه خبرنگاران، مدیر عامل ایساکو از حذف برگ گارانتی خودروهای تولیدی ایران خودرو و جایگزینی کارت الکترونیکی به جای آن خبر داد.
 
 علی نمکین در دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو اظهار کرد: سیستم کارت الکترونیکی خودرو به عنوان جایگزینی برگ گارانتی راه‌اندازی شد.
 
وی با بیان این‌که تمام اطلاعات مربوط به خودرو اعم از اسم خریدار، مشخصات فنی و به ویژه سوابق تعمیر در کارت الکترونیکی ثبت و ضبط می‌شود‌، خاطرنشان کرد: این اقدام باعث سهولت در رسیدگی به سوابق خودرو به ویژه در صورت شکایت مشتریان خواهد شد.
 
مدیر عامل ایساکو ادامه داد: در این زمینه در راستای سهولت در پذیرش خودروها در سطح نمایندگی‌ها نیز سیستم نوبت‌دهی اینترنتی راه‌اندازی شده است.
 
نمکین افزود: حدود دو سال اخیر به دلایل شرایط تحریم برخی سودجویان و متقلبان قطعات تقلبی را با بسته بندیه‌ای ایساکو وارد بازار کردند که با کمک نیروهای انتظامی بیش از 15 مورد از آن‌ها کشف شده است.
 
وی با بیان این‌که در سال جاری تاکنون 32 نمایندگی به دلیل بروز تخلفات مختلف لغو مجوز شده‌اند، تصریح کرد:‌ سال آینده نیز تمام نمایندگی‌های رتبه سه از نمایندگی‌ها حذف و تمام نمایندگی خدمات پس از فروش باید به رتبه‌های یک و دو ارتقا یابند.
 
مدیر عامل ایساکو ادامه داد: در تمام فروشگاه‌های عرضه کننده قطعات نظارت شده و در صورت عرضه قطعات متفرقه و تقلبی به عنوان تخلف درجه یک با آنها برخورد و لغو مجوز خواهند شد.
 
نمکین تصریح کرد: سال گذشته 120 نمایندگی دارای رتبه یک بودند که در سال جاری تعدادی نمایندگی‌های رتبه یک به 258 نمایندگی افزایش یافته است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
بابك
۱۱:۱۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
سلام
من هم شخصا از گارانتي متنفرم حتي با سرويس اوليه هم مخالفم ماشين را سالم ميبري با 100 تا عيب تحويل مي گيري حالا بيا ثابت كن اينجوري نبوده اگه بدون گارانتي بدن حتي 100 هزار تومن ارزونتر من بدون گارانتي ميخرم
علیرضا
۱۵:۴۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
متاسفانه الان هم تو نمایندگی ها قطعات خیلی ساده پیدا نمی شود تلفن رسیدگی به مشکلات نیز قطع است چطوری میخواهید کیفیت خدمات پس از فروش خود را بهبود دهید.
نوری
۰۱:۵۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
با سلام وخسته نباشید
در صورت امکان گزارشی تهیه فرمایی در مورد گارانتی خودروها در ایران
چرااجباری هست شاید یکی دلش نمی خاهد این همه هزینه زیادبپردازدبابت گارانتی اونم چه گارانتی
وافعا حق مردم خورده میشه
بگن اقا باگارانتی این قیمت وبدون گارانتی این قیمت
حداقل 10تا20درصد پول ماشین شامل گارانتیش میشه درسته اونم بعضی ها واقعا تمیرگاه بیرون روبهتر تشخیص میدن تانمایندگی ها چون یه عدده بی سواد جمع کردن اونجا
حق انتخاب بامردم باشه درضمن اونوقت گارانتی ها هم ارزش چیدا میکنند
خواهشن پیگیری کنید خواهشن
با تشکر