سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث طرح‌های عمرانی سازمان فنی و حرفه‌ای با اعتبارات استانی و ملی

مدیر امور عمرانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور طرح‌های عمرانی در دست بهره برداری این سازمان از محل اعتبارات استانی جهت ساخت، اعتبارات ملی و مصوبات سفرهای مقام معظم رهبری است.

ناصری امید در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: میزان اعتبارات پروژه‌های در دست بهره برداری این سازمان حدود۹۲ میلیارد ریال و از محل اعتبارات استانی و همچنین حدود ۳۰میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نیز از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است.  
 
وی در ادامه به ساختمان مرکز هایتک در شهر کرمانشاه به عنوان یکی از مهم‌ترین این طرح‌ها در کشور اشاره و تصریح کرد: ساخت این مرکز با پیشرفت فیزیکی حدود ۳۵ درصدی در حال ساخت است که در حال حاضر تجهیزات مورد نیاز ۷ کارگاه از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه به میزان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خریداری و تا پایان دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.  
 
مدیر امور عمرانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطرنشان کرد: در هفته دولت سال جاری نیز ۸ طرح با اعتباری بالغ بر ۶۶ میلیارد و ۳۵۷ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی برای ساخت و مبلغ ۲۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات ملی به منظور تجهیز مراکز به بهره برداری رسید.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: اموزش ، عمرانی ، اعتبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.