سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین عناوین بین الملل

مهمترین عناوین روز گذشته این صفحه به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛‌
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در کنفرانس خبری روزانه خود ادعا کرد ما با صراحت کامل و به صورت علنی گفته ایم که همچنان ایران را براساس تحریمهای موجود فعلی به علت نقض حقوق بشر و حمایت از تروریسم، مشمول تحریمها خواهیم دانست.
۱۰۴ تن از قانونگذاران آمریکایی در مجلس نمایندگان آن کشور، در نامه‌ای از سیاست‌های باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا، برای دادن فرصت به مذاکرات اتمی با ایران و تلاش‌ها برای حل دیپلماتیک آن حمایت کردند.
وزیر اطلاع رسانی سوریه از رد تمامی پیشنهادهای هیات دولت سوریه در مذاکرات ژنو از سوی گروه موسوم به ائتلاف ملی مخالفان سوری خبر داد.
نماینده ویژه سازمان ملل و اتحادیه عرب در سوریه مذاکرات امروز ژنو بین هیات نمایندگان دولت سوریه و مخالفان را لغو کرد.
سفیر سابق آمریکا در دمشق در اظهاراتی از ارجاع پرونده سوریه به شورای امنیت در صورت عدم رایزنی بر سر تشکیل دولت انتقالی در مذاکرات ژنو خبر داد.
وزیر امورخارجه روسیه در نشستی مشترک خبری با همتای مصری خود،حمایت این کشور را از موضع مصر در قبال بحران سوریه وکنفرانس صلح ژنو ابراز داشت.
القدس العربی نوشت حماس موشک‌های پیشرفته‌ای در اختیار دارد که می‌توانند عمق تل آویو را هدف قرار دهند.
به نوشته رایزن و مسئول جدید بخش مطبوعاتی نمایندگی ایران در سازمان ملل، در صورت وجود اراده سیاسی در غرب، رسیدن به توافق نهایی بر سر برنامه صلح آمیز هسته ای ایران امکان‌پذیر است.
وزیر اطلاع رسانی سوریه از رد تمامی پیشنهادهای هیات دولت سوریه در مذاکرات ژنو از سوی گروه موسوم به ائتلاف ملی مخالفان سوری خبر داد.
دور دوم مذاکرات ژنو درباره بحران سوریه تاکنون بی‌نتیجه بوده است و همگان منتظر حرکت نمایندگان روسیه و آمریکا هستند.
برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر ، جدید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.