سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نشست "مجید سرسنگی" با مدیران؛

عملکرد یکساله تماشاخانه ایرانشهر بررسی شد

در نشست "مجید سرسنگی"، رئیس تماشاخانه ایرانشهر با مدیران و پرسنل تماشاخانه ایرانشهر که روز گذشته بر گزار شد، عملکرد این مجموعه نمایشی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، مجید سرسنگی-رئیس تماشاخانه ایرانشهر- در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های پرسنل تماشاخانه ایرانشهر در توجه حداکثری به رعایت مسائل فرهنگی تماشاخانه و دقت در جلب رضایت خوب گروه های اجرایی و مخاطبین از این مرکز نمایشی اشاره کرد.
 
وی در ادامه به بررسی نقاط ضعف و قوت اجرایی در راستای تقویت عملکرد اجرایی این تماشاخانه در سالهای آتی پرداخت.
 
مجید سرسنگی در سخنانش تاکید کرد: احترام به مخاطبان سر لوحه امور تماشاخانه ایرانشهر است و باید به بهترین شکل ممکن و با اطلاعات روز جهان، در مواجهه با هنرمندان، تماشاگران و مراجعه کنندگان به این مجموعه همواره  تداوم داشته باشد.
 
وی همچنین با اشاره به شیوه های جذب مخاطب وحمایت از هنرمندان در اجرای آثار نمایشی و رونق اقتصاد هنر اظهار کرد: انتقال نظرات و پیشنهادات هنرمندان و مخاطبان به مدیران ارشد تماشاخانه دراولین فرصت از جمله مواردی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و در به روز رسانی آن سرعت عمل بیشتری نشان داده شود.
 
رییس تماشاخانه ایرانشهر در پایان نیز ضمن اعلام اینکه توجه و تمرکز بر موارد ذکر شده در هر یک از افراد باعث بهتر شدن عملکرد تماشاخانه ایرانشهرخواهد شد، تصریح کرد: تمامی کارمندان مجموعه تماشاخانه ایرانشهر باید تقویت آداب و کردار فرهنگی را متکی به فرهنگ و دانش ایرانی و بین المللی همانند تمامی مجموعه های بزرگ هنری دنیا سرلوحه تمام امور خود قرار دهند.
 
در پایان این نشست رییس تماشاخانه ایرانشهر با اهدا لوح تقدیر و شاخه گل از تلاش های پرسنل و مدیران تماشاخانه در برنامه ریزی اجرایی سالن های استاد سمندریان، ناظرزاده کرمانی و انتظامی و همچنین برگزاری شایسته بخشی از جشنواره سی و دوم تئاتر فجر تقدیر و تشکر نمود.

انتهای پیام/ اس
برچسب ها: تئاتر ، ایرانشهر ، سرسنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.