به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، مجید سرسنگی-رئیس تماشاخانه ایرانشهر- در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های پرسنل تماشاخانه ایرانشهر در توجه حداکثری به رعایت مسائل فرهنگی تماشاخانه و دقت در جلب رضایت خوب گروه های اجرایی و مخاطبین از این مرکز نمایشی اشاره کرد.
وی در ادامه به بررسی نقاط ضعف و قوت اجرایی در راستای تقویت عملکرد اجرایی این تماشاخانه در سالهای آتی پرداخت.
مجید سرسنگی در سخنانش تاکید کرد: احترام به مخاطبان سر لوحه امور تماشاخانه ایرانشهر است و باید به بهترین شکل ممکن و با اطلاعات روز جهان، در مواجهه با هنرمندان، تماشاگران و مراجعه کنندگان به این مجموعه همواره تداوم داشته باشد.
وی همچنین با اشاره به شیوه های جذب مخاطب وحمایت از هنرمندان در اجرای آثار نمایشی و رونق اقتصاد هنر اظهار کرد: انتقال نظرات و پیشنهادات هنرمندان و مخاطبان به مدیران ارشد تماشاخانه دراولین فرصت از جمله مواردی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و در به روز رسانی آن سرعت عمل بیشتری نشان داده شود.
رییس تماشاخانه ایرانشهر در پایان نیز ضمن اعلام اینکه توجه و تمرکز بر موارد ذکر شده در هر یک از افراد باعث بهتر شدن عملکرد تماشاخانه ایرانشهرخواهد شد، تصریح کرد: تمامی کارمندان مجموعه تماشاخانه ایرانشهر باید تقویت آداب و کردار فرهنگی را متکی به فرهنگ و دانش ایرانی و بین المللی همانند تمامی مجموعه های بزرگ هنری دنیا سرلوحه تمام امور خود قرار دهند.
در پایان این نشست رییس تماشاخانه ایرانشهر با اهدا لوح تقدیر و شاخه گل از تلاش های پرسنل و مدیران تماشاخانه در برنامه ریزی اجرایی سالن های استاد سمندریان، ناظرزاده کرمانی و انتظامی و همچنین برگزاری شایسته بخشی از جشنواره سی و دوم تئاتر فجر تقدیر و تشکر نمود.
انتهای پیام/ اس