سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخر هفته تئاتری در تماشاخانه ایرانشهر و خانه هنرمندان

سالن‌های سمندریان، ناظرزاده و انتظامی در روزهای پایانی هفته میزبان نمایش‌های متنوعی هستند.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، تماشاخانه ایرانشهر و خانه هنرمندان ایران در روزهای جاری با 4 نمایش "هراکلس5" به کارگردانی ناصر حسینی مهر، "تردید نکن هوراشیو" به کارگردانی عباس اقسامی، "هیپوفیز" کاری از کورش نریمانی و "خانه برنارد آلبا" با کارگردانی علی اکبر علیزاد میزبان مخاطبان است.
 
سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر تا  6 اسفند نمایش "هراکلس5" را به روی صحنه دارد. این اثر که نوشته هاینرمولر است را ناصر حسینی‌مهر کارگردانی کرده و در ساعت 19:30 اجرا می‌شود. رزگار خاطری، سعدی محمدی، کامیار محبی، پوریا سلطان‌زاده، محسن خدری، آرین ذوالفقاری،‌ مرتضی زارعی،‌ پدرام صمدی،‌ حسن عسگری، احمد عظیمی، حسام علم‌الهدی، مصطفی مهربان بازیگران این نمایش هستند.
 
سالن انتظامی خانه هنرمندان تا 25 اسفند ساعت 18:30 نمایش  کمدی "تردید نکن هوراشیو" به نویسندگی سعید هاشمی ‌پور و کارگردانی عباس اقسامی را بر صحنه دارد. علی تقی زاده، مهدی حاجیان، بهناز نادری، مهران نایل، مهدی شاه‌پیری بازیگران این نمایش 65 دقیقه ای هستند.
 
نمایش "هیپوفیز" تا 25 اسفند از ساعت 20 در سالن استاد ناظر زاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر اجرا می شود. این نمایش را که بازنویسی " دختر یانکی" نوشته نیل سایمون است را کوروش نریمانی کارگردانی کرده است. نگار عابدی، هوتن شکیبا و بهرام افشاری بازیگران این نمایش هستند. گفتنی است با توجه به استقبال مخاطبان روز جمعه 25 اسفند نمایش "هیپوفیز" در ساعت 18 نیز اجرای فوق العاده خواهد داشت.
 
سالن انتظامی خانه هنرمندان استاد انتظامی تا 2 اسفند هر شب ساعت 20 میزبان نمایش "خانه برناردا آلبا" نوشته لورکا و به کارگردانی علی اکبر علیزاد است. در این نمایش سارا افشار، یاسمن ادیبی، کتایون سالکی، نگار مجرد تاکستانی، نفیسه زارع، سونیا اسماعیلی، مهتاب پرنیان، نوشین مسعودیان، الهام ایروانی بازی می کنند.
 
از نمایش های بعدی تماشاخانه ایرانشهر نیز می توان به نمایش "بازگشت پسر نافرمان" محصول مشترک ایران و فرانسه با کارگردانی علی راضی اشاره کرد که با حضور بازیگران ایرانی و فرانسوی از 8 بهمن به روی صحنه می رود.
 
گفتنی است علاقمندان به تماشای این آثار نمایشی می توانند با مراجعه به سایت تماشاخانه ایرانشهر به نشانی http://tamashakhaneh.ir/ticket بلیت های این نمایش را به صورت اینترنتی خریداری کنند و یا با شماره های 88814115 و 88814116 (تماشاخانه ایرانشهر) و  88317487 (تماشاخانه انتظامی) تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.