سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاس آموزشی کمکهای اولیه بیست وششم بهمن در منطقه 10

ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 10 ، در راستای آموزش و ارتقا سطح توانمندی و پايدار سازي گروه هاي دوام یک دوره کلاس آموزشی کمکهای اولیه را درتاریخ 26 بهمن ماه برگزار می کند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، محمد ابراهیم ملاصالحی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه گفت : در راستای برگزاری کلاسهای  آموزش همگانی در اماکن عمومی، ستاد مدیریت بحران منطقه با همکاری سازمان هلال احمر اقدام به برگزاری کلاس آموزشی کمکهای اولیه با هدف پايدار سازي گروه هاي دوام ، دوره جديدآموزش كمك هاي اوليه براي اعضاي اين گروه  و جهت توانمند سازي داوطلبين محله كارون شمالي براي مقابله با آسيب هاي ناشي از وقوع زلزله در سراي محله کارون شمالی نموده است.
 
 وی در ادامه افزود: این کلاس به منظور کاهش صدمات و جراحات جسمانی بعد از حوادث باحضور مدرس هلال احمر در سرای محله كارون شمالي بر پا می شود.همچنین در این کلاس علاوه بر توضیح در خصوص راه های کاهش جراحات و صدمات جانی بعد از وقوع حوادث طبیعی و غیر مترقبه در منازل مسکونی ، ادارات و اماکن عمومی، به لزوم آموزش  کمکهای اولیه توسط همه افراد جامعه تاکید خواهد شد.
 
  گفتنی است ؛ در این کلاس شهروندان اقدامات اولیه وحیاتی ای را آموزش می بینند، که در ساعات اولیه وقوع سانحه میتواند توسط یک فرد عادی آشنا به کمکهای اولیه صورت گیرد وجان یک فرد را نجات دهد یا دست کم از بروز صدمات ثانویه در فرد مسدوم جلوگیری گردد. شایان ذکر است این کلاس در تاریخ بیست وششم بهمن ماه برگزارخواهد شد و توزیع برشور آموزشی از دیگر اقدامات ستاد می باشد.

انتهای‌پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.