سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راز ماندگاری انقلاب اسلامی تأکید بر اصول اساسی آن است

معاون سازمان اوقاف با اشاره به اینکه ایران جایگاه ویژه‌ای در منطقه از لحاظ ژئوپولوتیکی دارد، گفت: به گفته مقام معظم رهبری، انقلاب ایران بدون نام امام خمینی(ره) در جهان شناخته شده نیست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام احمد شرفخانی با تأکید بر اینکه استکبار به دنبال تزریق فرهنگ غرب‌زدگی و برهنگی در کشورهای مسلمان است، گفت: راز ماندگاری انقلاب اسلامی تأکید بر اصول اساسی آن است.

وی ادامه داد: انقلاب در ایران موجی جهانی ایجاد کرد و این رویداد یک حادثه منطقه‌ای نبود بلکه واقعیت تاریخی بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اصولی که انقلاب براساس آن شکل گرفته است، تصریح کرد: توحید، تکریم انسان‌ها، فلسفه خلقت انسان، عدالت اجتماعی، وحدت عالم اسلام و اهتمام به معنویت از اصول اساسی انقلاب اسلامی است.

وی تأکید کرد: به دلیل پافشاری بر همین شعار و اصل است که شرق وغرب جهان، جمهوری اسلامی را سدی بزرگ در برابر خواسته‌های استعماری خود می‌دانند.

لژفخانی بیان کرد: باید بر عناصر اسلامی و اعتقادی در جامعه پافشاری کنیم و اجازه ندهیم فرهنگ برهنگی وغرب‌زدگی در جامعه رواج پیدا کند.

وی بار دیگر با تأکید بر پافشاری بر اصول انقلاب خاطرنشان کرد: انقلاب‌هایی که ماندگار نبوده‌اند، انقلاب‌هایی هستند که نتوانستند اصول ومبانی خود را حاکم نمایند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: راز ، ماندگاری ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.