سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهدی‌ها فرش قرمز را از زیر پای گیتی‌پسند می‌کشند؟/دبیری در ساری به پیک‌نیک فکر می‌کند!

هفته بیست ویکم لیگ برتر فوتسال روز جمعه با رویارویی 14تیم برگزار می‌شود تا تغییر و تحولات جدولی به دلیل نزدیکی امتیاز‌ها انجام شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت‌های هفته بیست ویکم لیگ برتر فوتسال روز جمعه با رقابت 14 تیم برگزار می‌شود.

طی رقابت‌های روز جمعه در نخستین دیدار شهید منصوری هلال احمر را در قرچک میزبانی می کند. منصوری‌ها که دراین هفته‌ها عملکرد قابل قبولی داشته و امتیاز‌های با ا رزش پایان فصلی را به خود اختصاص داده‌اند دراین هفته به مصاف هلال احمری می‌روند که پس از قطع نوارناکامی‌ها روبه کسب تساوی آوردند اما هفته گذشته در برترین شرایط خود از تیم قعر جدولی راه ساری شکست خوردند،‌می ر وند.
البته با  وجود وضعیت ناخوشایند هلال  احمر شاگردان داورزنی با احتیاط عمل می کنند تا جبران شکست‌های گذشته تبریزی‌ها در قرچک رقم نخورد.

دردیگر رقابت‌ها ماهان تندیس و پتروشیمی در رقم به مصاف هم می‌روند. هر دو تیم که هفته گذشته درکسب امتیاز ناکام بودند برای رویارویی با یکدیگر از انگیزه بالایی برخوردارند البته شکست ماهان تندیس ازشهرداری تبریز در حالیکه توانسته بود دبیری را مغلوب خودسازد دور از انتظار بود حال شاگردان حسن‌زاده با پشت سرگذاشتن کورس تبریزی‌ها تیم قعر جدولی پتروشیمی را که جان تازه‌ای گرفته و برای دیگر تیم‌ها درد سر ساز شده تا نتوانند امتیاز‌های راحتی را از آن خود کنند به امید سه امتیاز کامل بازی میزبانی می‌کند.

لازم به ذکر است: دردیدار سوم هفته بیست ویکم شهرداری ساوه که هفته گذشته در اهواز مغلوب حفاری شد تیم تأسیسات دریایی را میزبانی می‌کند در رقابتی پرگل قادر به شکست برابر منصوری نشد تا امتیاز بازی را از دست دهد.
البته شهرداری ساوه در اهواز عملکرد قابل قبولی داشت و با وجود شکست برابر شاگردان ناظم الشعریعه برای این تیم رقیب سرسختی شدند.

اما در تهران میثاق میزبان چهارمین رقابت هفته بیست ویکم شده تا برابر شهرداری تبریز قرارگیرد. میثاق که در رقابتی پر فراز و نشیب و عجیب درحالی که پیروزی را دردست داشت مغلوب دبیری شد وضعف خود را بار دیگر مقابل تیم‌های تبریزی نشان داد.

برای کسب حداقل یک پیروزی در تورتنمنت تبریزی‌ها به میدان می‌رود البته شهرداری تبریز با امتیاز سختی که از ماهان گرفت با انگیزه دو چندانی برای شکست میثاق به تهران می‌آید.

زمزم و شرکت‌ ملی حفاری در اصفهان رویارویی هم قرار می‌گیردند تا برخلاف رقابت پنجم هفته بیست ویکم را برگزار کنند.

زمزم که در یکی از رقابت‌های مهم خود برد را با تساوی تعویض کرد ومقابل فرش‌آرا به تساوی 4-4 دست یافت به مصاف شرکت حفاری می‌رد که از یک سو برای رسیدن به پله دوم و از سوی دیگر افزایش فاصله با منصوری تنها برای کسب امتیاز کامل بازی راهی اصفهان می‌شود.

زیرا این تیم سابقه‌ی برد دراصفهان را مقابل تیم مدعی گیتی‌پسند درکارنامه دارد.

گفتنی است؛ اما دریکی از رقابت‌های مربوط به صدر جدول دبیری راضی از برد هفته گذشته مقابل میثاق در ساری برای انجام رقابتی نه چندان دشوار به مصاف راه ساری می رود اما شرایط جدولی راه ساری این تیم را هراسناک و غیر قابل پیش بینی جلوه داده تا رقبا از دفاع محض و ضدحمله‌های زهردار این تیم بترسند همانطور که هلال احمر هفته گذشته در تبریز مغلوب این تیم شد.

در پایان خاطرنشان می‌شود: دررقابت پایانی هفته بیست ویکم گیتی‌پسند برای انجام رقابتی دشوار راهی مشهد می‌شود تا به مصاف فرش آرا برود. تیم مشهدی که در هفته‌های اخیرعملکرد قابل قبولی نداشته برای قطع نوارناکامی های و غلبه به گیتی‌پسند را هدف گرفته است اما این رقابت برای شاگردان لک که امتیاز خود را با صدر کاهش داده و قصد رسیدن به دبیری‌ها را دارند حیاتی است البته دیدار نه چندان دشوار دبیری برابر راه ساری کار را برای گیتی‌پسند دشوارتر کرده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: تساوی ، امتیاز ، ماهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.