سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/با حضور وزیر علوم:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چندین طرح علمی و عمرانی در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان

با حضور رضا فرجی دانا، وزیر علوم ،تحقیقات وفناوری چندین طرح علمی و عمرانی در دانشگاه ولی عصر(ع) رفسنجان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغازشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان،مجتمع علمی و فرهنگی شهدای گمنام در زمینی به مساحت 2هزار و200مترمربع و با ظرفیت 1500نفربهره برداری شد که هزینه 600 میلیون تومانی آنرا نیکوکار غلامرضایی و دولت تامین کرده اند.

کتابخانه دانشگاه در فضایی حدود 6هزار و450مترمربع با هزینه 2ونیم میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی ، دانشکده علوم پایه با اعتبار یک میلیارد و500میلیون تومان با کمک نیکوکار برازنده، صرفه جویی های دانشگاه واعتبارات دولتی ،همچنین خانه فرهنگ دانشگاه با هزار متر مربع زیربنا از محل درآمدهای اختصاصی دانشگاه وکمک نیکوکار دکتر بهرام پور با هزینه بیش از 150میلیون تومان از جمله این طرحهاست.

مجموعه خوابگاههای دانشجویی به مساحت 10 هزار مترمربع افزون بر 2 میلیارد تومان هزینه وخوابگاه خیر صبوری با 300میلیون تومان هزینه به همراه پیشخوان مطبوعات دانشگاه در فضایی در حدود 150متر مربع و70میلیون تومان هزینه از دیگر طرح هایی هستند که بهره برداری شدند.

ایجاد حدود 15هزار مترمربع فضای سبز با اعتبار یک میلیارد تومان هزینه ،طرح مخزن آب شیرین با گنجایش یک میلیون لیتر، طرح مخازن آب کشاورزی به ظرفیت 600متر مکعب و200میلیون تومان هزینه از دیگر طرح ها است.

همچنین کلنگ زنی دانشکده علوم پایه فاز3،دانشکده مدیریت وسلف سرویس دانشگاه از طرح های دیگری است که تاکنون برای این سه طرح 800میلیون تومان اختصاص یافته است.

برچسب ها: عملیات ، عمرانی ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.