سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیته مرکزی جنبش فتح؛

زندگی محمود عباس در معرض خطر است

یکی از اعضای مرکزی کمیته مرکزی جنبش فتح از درخطر بودن زندگی محمود عباس رئیس تشکیلات ودگردان فلسطین پس از تهدیدهای مذاکره کننده ارشد رژیم صهیونیستی در مذاکرات سازش خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاری ریانووستی:"نبیل شعث" روز چهارشنبه در سخنانی تاکید کرد:زندگی "محمود عباس" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سایه تهدیدهای اسرائیل در معرض خطر قرار گرفته شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پس از تهدید "تزیپی لیونی" مذاکره کننده ارشد اسرائیل در مذاکرات سازش زندگی "محمود عباس" در معرض خطر جدی قرار گرفته است گفت:ابومازن به حقوق ملت پایبند بوده و از اهداف ملی خود دست نخواهد کشید.

این عضو کمیته مرکزی جنبش فتح در بخش دیگری از مصاحبه خود با بیان اینکه تنها در صورت حل وفصل موارد اختلافی بین طرفین فلسطینی و اسرائیلی،مدت زمان مذاکرات سازش تمدید خواهد شد تاکید کرد:اگر به ماه آوریل رسیده و مقامات اسرائیل همچنان بر مطالبات خود در به رسمیت شناخته شدن دولت یهودی،تداوم استقرار نیروهای ارتش این رژیم در رود اردن  و شهرک سازی اصرار کنند،مذاکرات سازش یک روز هم تمدید نمی‌شود.

پیش از این "تزیپی لیونی" مذاکره کننده ارشد اسرائیل در مذاکرات سازش مدعی شده بود:اگر "محمود عباس" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با به رسمیت شناخته شدن دولت یهودی اسرائیل مخالفت کند،تاوان آن را می‌پردازد.

انتهای پیام/
برچسب ها: محمود ، عباس ، نبیل ، شعث ، فتح ، تزیپی ، لیونی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.