سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آنچه در قسمت بیستم عصر پاییزی می‌بینیم؛

"علی عمرانی"، به دنبال کار جدید

"علی عمرانی" (عطا) به دنبال مجوزی برای کار در نیم طبقه بالای عمارت می‌رفت.

"علی میر میرانی" سرپرست نویسندگان عصر پاییزی درباره خلاصه قسمت بیستم این مجموعه تلویزیونی درگفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در پی مساله بارداری مهشید عطا چنان ذوق زده می‌شود که همه اهل عمارت را به تعجب وا می دارد. 



وی ادامه داد: به دنبال این مساله "عطا" به دنبال مجوزی برای کار در نیم طبقه بالای عمارت می‌رود که خود جنجالی تازه را به راه می‌اندازد.  
 
میرمیرانی خاطر نشان کرد: به دنبال این ماجرا سیسمونی بچه مهشید با بچه لیلا اشتباه گرفته می‌شود که این مساله خود خالق ماجراهایی تازه در قسمت بیستم خواهد بود.  
 
انتهای پیام/ اس
برچسب ها: عصر ، پاییزی ، بیستم ، جنجال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
هلیا
۲۱:۳۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
« علی عمرانی » بازیگر تئاتر ، تلویزیون و سینماست که در 16 آذر ماه سال 1339 متولد شده است . وی حدود 20 سال و اندی است که علاوه بر حضور در عرصه سیما ، در عرصه رادیو نیز فعالیت داشته است و از با تجربه ‌ترین‌ های عرصه نمایش در رادیوست و اكنون بازیگری مانند او را كمتر در عرصه رادیو و نمایش می‌بینیم . بخشی از کارنامه هنری این بازیگر بدین شرح است : منشی صحنه در مجنون ( ۱۳۶۹) – بازیگر در مجموعه های تلویزیونی چهره به چهره ، آخر بازی ، ماه و خورشید ، جراحت ، به کجا چنین شتابان ، تله فیلم نیمه روشن ، تله فیلم برندگان ، بلندگوهای افسانه ای ، آقای دلار ، بال های خیس ، ابراهیم خلیل الله ، مجموعه این سه نفر ، مجموعه سری های نیمکت ، مسافرخانه سعادت ، توی گوش سالمم زمزمه کن ، عصر پاییزی . لازم به ذکر است علی عمرانی همچنین در سال 1384 در « ابراهیم خلیل الله » به عنوان دستیار صحنه و لباس فعالیت داشته است
مرتضی
۱۱:۱۳ ۰۹ فروردين ۱۳۹۳
بازی استاد عمرانی همیشه فوق العاده است در سینمایی آرایش غلیظ یه شخصیت متفاوت و دیدنی بازی کردند پیشنهاد میکنم حتما ببینید کلا ایشان یه تیپ ساز فوق حرفه ای اند و دومی هم ندارند