سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدایی اولاند از همسرش کاخ سفید را به دردسر انداخت

ماجراجویی عشقی اولاند و جدایی او از شریک زندگی خود، کاخ سفید را هم در برگزاری ضیافت شام رسمی دیدار اولاند از آمریکا به زحمت انداخت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العربیه، جدایی فرانسوا اولاند از شریک زندگی‌اش باعث سردرگمی کاخ سفید شد. مجرد بودن اولاند مشکلات پروتکلی بسیاری برای کاخ سفید در پی داشته است.

 این نخستین دیدار رسمی رئیس جمهوری فرانسه از آمریکا پس از دیدار رسمی ژاک شیراک رئیس جمهور وقت فرانسه از این کشور در سال 1996 در قرن گذشته است.

 کاخ سفید در دیدارهای رسمی روسای جمهور از آمریکا، ضیافت شام با حضور همسران آنان برگزار می‌کند و این در حالی است که اولاند بدون شریک زندگی خود به آمریکا سفر کرده است. 


 گزارشگر العربیه گفت کاخ سفید ابتدا که برای ضیافت شام دیدار فرانسوا اولاند از آمریکا کارت دعوت فرستاد، انتظار نداشت که اولاند بدون شریک زندگی خود در این جشن شرکت کند.

 این در حالی است که کارت دعوت‌های کاخ سفید بسیار پر زرق و برق و به رنگ طلا است.

 با این حال ماجراجویی‌های عشقی اولاند باعث به هم‌ ریختگی مسئول تشریفات کاخ سفید شد زیرا او مجبور بود نام "والری تریر وایلر" بانوی نخست فرانسه را در آخرین لحظه یعنی هنگام قطعی شدن جدایی او از اولاند خط بزند.

 یکی از تصاویر جذاب برای رسانه‌ها حضور بانوی اول کشورها در ضیافت شام رسمی کاخ سفید است و با این حال این بار چنین تصویری در دیدار اولاند از کاخ سفید وجود نداشت.


انتهای پیام/




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.