سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمیعی‌زاده: استارت مسابقات بین‌المللی شنای فجر را زدیم

محسن سمیعی‌زاده دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: مسابقاتی که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد از سطح کیفی بسیار خوبی برخوردار بود.

محسن سمیعی‌زاده دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپول در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: این مسابقاتی که روز 22 بهمن ماه برگزار شد مسابقات درون اردویی بود که شناگران کشور کویت و تیمهای تهران (الف) و (ب)، البرز و قزوین طی آن با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی گفت: تمامی مربیان، شناگران و مسئولان از سطح کیفی این مسابقات بسیار راضی بودند، این پیکارها در ماده‌های 50 متر کرال سینه، کرال پشت،‌ پروانه، قورباغه، 100 متر کرال سینه، کرال پشت، شنای مختلط و 200 متر آزاد برگزار شد.

وی تصریح کرد: اعضای کادر فنی تیم ملی شنا کویت از این مسابقات و اردوی تدارکاتی دو هفته‌ای که در تهران برگزار کردند بسیار راضی بودند و درخواست کردند در سالهای آینده هم به مناسبت دهه مبارک فجر یک چننی رقابت‌هایی در ایران برگزار شود.

وی تصریح کرد: فدراسیون شنا در صدد آن است تا از سال آینده مسابقات بین‌المللی شنا به مناسبت دهه مبارک فجر در ایران برگزار کند به طور قطع رقابت‌های امسال استارتی خوب برای سالهای آینده خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: رقابت ، بهمن ، شنا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.