سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

شیراز میزبان مرحله کشوری سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن

مرحله کشوری سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن از 1 الی 6 اسفندماه سال جاری در شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی‌مقدم، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به برگزاری مرحله کشوری سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در شیراز گفت: این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران و در طی روزهای اول تا 6 اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی اجرا می‌شود، افزود: مسابقات بخش خواهران در سالن کتابخانه اسناد ملی فارس و مسابقات بخش برادران در مجموعه فرهنگی تالار حافظ و در سه سالن اصلی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسینی‌مقدم با یادآوری اینکه جزئیات دقیق اجرای این مسابقات در بخش برادران مشخص شده است، گفت: در روز پنج‌شنبه، اول اسفندماه از ساعت 8 الی 15 در محل اسکان شرکت کنندگان، هتل بزرگ شیراز پذیرش صورت می‌گیرد و مراسم افتتاحیه این مسابقات نیز از ساعت 15 الی 17 در محل سالن اصلی تالار حافظ برگزار خواهد شد و در ساعت 19 نیز جلسه توجیهی و قرعه‌کشی در محل اسکان شرکت کنندگان اجرا می‌شود.

مسئول برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن ادامه داد: از ساعت 8 الی 12 روز جمعه، 2 اسفندماه نیز پذیرش داوران در محل اسکان آنان صورت می‌گیرد و مسابقات در بخش مقدماتی از ساعت 14:30 الی 18 آغاز می‌شود که مقدماتی ترتیل و قرائت در سالن A ، مقدماتی حفظ کل در سالن B  مقدماتی حفظ 20 جزء در سالن C اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از ساعت 18:30 الی 21:30 همین روز نیز مقدماتی قرائت در سالن A ، مقدماتی حفظ کل در سالن B  و مقدماتی حفظ 20 جزء در سالن C برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسینی‌مقدم عنوان کرد: در روز شنبه، 3 اسفند از ساعت 8:30 الی 12 مرحله دوم حفظ کل در سالن A  و مقدماتی حفظ 20 جزء در سالن C  اجرا شده و از ساعت 14:30 الی 18 مقدماتی ترتیل و قرائت در سالن A ، مقدماتی حفظ کل در سالن B ، مرحله دوم حفظ 20 جزء در سالن C ، از ساعت 18:30 الی 21:30 نیز مقدماتی قرائت سالن A ، مقدماتی حفظ کل سالن B  و مرحله دوم حفظ 20 جزء سالن C برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف فارس ابراز کرد: در روز یکشنبه، 4 اسفند از ساعت 8 الی 12:30 در سالن A  مرحله دوم حفظ کل، از ساعت 14:30 الی 18 نیمه نهایی قرائت در سالن A ، مقدماتی حفظ کل در سالن B  و از ساعت 18:30 الی 21:30 نیمه نهایی قرائت در سالن A ، مقدماتی حفظ کل سالن B اجرا می‌شود.

وی گفت: در روز دوشنبه، 5 اسفند از ساعت 8 الی 12:30 سالن A میزبان مرحله دوم حفظ کل، از ساعت 14:30 الی 18 مرحله فینال قرائت و ترتیل بوده و فینال حفظ کل نیز از ساعت 18:30 الی 21:30 در این سالن برگزار خواهد شد.

به گفته حجت‌الاسلام حسینی‌مقدم، مرحله اختتامیه این مسابقات روز سه‌شنبه، 6 اسفندماه از ساعت 9 الی 12 در سالن A با حضور مقامات ارشد کشوری برگزار خواهد شد ضمن اینکه خروج متسابقان نیز از ساعت 15 الی 17 صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: هنوز جزئیات دقیق برنامه‌های بخش خواهران قطعی نشده است و در طی یکی دو روز آینده برنامه‌های بخش خواهران نیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ ش

برچسب ها: مسابقه ، قرآن ، میزبان ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.