سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صعودجایگاه "دانشگاه علوم پزشکی مشهد" در جدیدترین رتبه بندی و بومتریکس

بر اساس رتبه بندی و بومتریکس در اسپانیا "دانشگاه علوم پزشکی مشهد" با صعود 449 پله ای از رتبه 1807 به رتبه 1358 جهانی و از رتبه پنجم به رتبه چهارم در بین دانشگاههای علوم پزشکی کشور ارتقاء یافت.

به گزارش گروه علمي  باشگاه خبرنگاران ، پایگاه رتبه بندی و بومتریکس در اسپانیا جدیدترین رتبه بندی وب سایت دانشگاههای جهان در سال 2014 را امروز اعلام نمود که بر اساس آن  دانشگاه علوم پزشکی مشهد با صعود 449 پله ای از رتبه 1807 به رتبه 1358 جهانی و از رتبه پنجم به رتبه چهارم در بین دانشگاههای علوم پزشکی کشور ارتقاء یافت.

بر اساس این گزارش؛ همچنین دانشگاه علوم پزشکی مشهد توانست از رتبه 16 به رتبه 10 در کل دانشگاههای کشور(شامل دانشگاههای وزارت بهداشت و دانشگاههای وزارت علوم  و ...) صعود نماید.

گفتنی است: در این رتبه بندی که هر شش ماه یکبار منتشر می شود بیش از 22000 دانشگاه و موسسه تحقیقاتی جهان  برمبنای شاخص EXCELLENCE که نشان دهنده تعداد مقالاتی از دانشگاه که در نمایه استنادی اسکوپوس از لحاظ میزان استنادات جزء 10 درصد برتر است.

 شاخص OPENNESS که تعداد فایل های وب سایت دانشگاه که در گوگل اسکالر نمایه شده است، شاخص PRESENCE یا همان تعداد صفحات ایندکس شده از وب سایت دانشگاه در گوگل و شاخص IMPACT که نشان دهنده تعداد External Back links  و Referring Domain  وب سایت  دانشگاه می باشد، رتبه بندی شده اند. علاقمندان برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص این رتبه بندی می توانند به آدرس   http://www.webometrics.info مراجعه نمایند.

انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه ، علوم ، پزشکی ، بهداشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.