سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در راستای طرح استقبال از بهار؛

اجرای 30طرح عمرانی در منطقه 2تهران

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه2گفت: منطقه با اجرای 30طرح عمرانی و شهری به استقبال از بهار 93 خواهیم رفت.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، احمدپور گفت: لکه‌گیری هندسی و همسطح‌سازی سواره‌رو و پیاده‌رو، ترمیم انهار و جداول، ترمیم پیاده‌روها و رفع معارض آن، درزگیری و ساماندهی حریم کارگاه‌های ساختمانی عمرانی و اتمام پروژه‌های ناتمام از مهمترین اقدامات طرح استقبال از بهار 93 در حوزه فنی و عمران منطقه2 است.

وی افزود: محوریت طرح استقبال از بهار، ارتقای نگهداشت شهر و اتمام پروژه‌های نیمه تمام است و در حال حاضر مرحله بررسی‌های اولیه به اتمام رسیده و با لحاظ پیام‌های 37و 1888 شهروندان، عملیات عمرانی موقعیت‌های شناسایی شده در سطح شهر آغاز شده است.
وی تأکید بر رعایت سه اصل سرعت، دقت و کیفیت، تصریح کرد: به کارگیری پیمانکاران با صلاحیت و نیروی انسانی ماهر، استفاده از خدمات آزمایشگاه مقیم و مرکز ژئوتکنیک جهت کنترل کیفیت مصالح و کار، استفاده از مصالح مرغوب واستاندارد، جلوگیری از دوباره کاری و نکات ایمنی و بهداشتی از الزامات عمومی طرح است که با هدف حصول بهترین نتیجه، رعایت می‌شود.

احمدپور در پایان خاطرنشان کرد: به منظور فراهم آمدن زمینه آرامش و آسایش شهروندان در ایام نوروز عملیات عمرانی قبل از آغاز سال جدید به اتمام می‌رسد و کاهش تعداد پیام‌های ثبت شده شهروندان حاکی از رضایت‌مندی آن از این طرح است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: اجرای ، طرحهای ، عمرانی ، منطقه2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.