سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/یکی از دستاوردهای انقلاب:

ترویج فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی بوده است

شهردار دماوند گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب، ترویج فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی بوده که این فرهنگ امروز به صورت پیشرفت های علمی، هسته ای، نانو تکنولوژی و صنایع دفاعی نمود یافته است.

 

عباس صفری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: هر چقدر شهر قدیمیتر و کهن تر باشد، دارای فرهنگ و تمدن غنی تری است.

وی، دماوند را شهری قدیمی با آثاری بسیار کهن خواند و افزود: از مکشوفه هایی که در این شهر به دست آمده است، مشخص شد که حتی حیاتی در زمان اشکانیان نیز در این دیار برقرار بوده است.

صفری یکی از وظایفی اصلی شهرداری و شهردار را ترویج این فرهنگ و اشاعه و گسترش فرهنگ عدالت خواهی و ستیزه جویی با ظلم و ستم خواند که یادگار انقلاب اسلامی است و همواره باید این فرهنگ ادامه یابد.

وی ادامه داد: فرهنگ و تمدن ایرانی به عدالت خواهی، شجاعت، مبارزه با ظلم و ستم و مبارزه با استکبار توجه ویژه ‏ای دارد.

صفری با بیان اینکه کشور اسلامی ما سابقه بسیار زیادی در مبارزه با استکبار و ظلم و ستم با هدف عدالت خواهی داشته است، افزود: همین عدالت خواهی و عدالت جویی سبب پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و همین حقیقت طلبی باعث هدایت انقلاب توسط امام راحل عزیزمان شده است.

شهردار دماوند تصریح کرد: حس میهن دوستی و حب وطن باعث شد تا سربازان و جوانان کشور اسلامی در هشت سال دفاع مقدس، مقابل هجوم رژیم صهیونیستی صدام مقاومت و آنها را از کشور و مرز و بوم ما خارج کنند و باعث افتخار کشور ما شوند.

وی ادامه داد: در خصوص فرهنگ ایثار و گذشت و شهادت در دماوند، همین بس که شاهد تقدیم ده ها شهید ایثارگر، جانباز و آزاده در شهر دماوند هستیم و جای دارد یاد و خاطره این شهیدان را گرامی بداریم/ش ک.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.