سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

توزیع 300 هزار اصله نهال در هفته منابع طبیعی در استان چهارمحال و بختیاری

مدیر کل منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، توزیع 300 هزار اصله نهال در میان کشاورزان و دستگاه های اجرای از برنامه های اجرایی در هفته منابع طبیعی در این استان است.

خسرو عبداللهی، با تبیین نقش آموزش به مردم و جوامع هدف در راستای حفظ منابع ملی، افزود: افتتاح چهار سد آبخیزداری، اعطای 25 هزار کارت همیار طبیعت به دانش آموزان و برگزاری تورهای آموزشی با حضور دانشجویان، کارشناسان و خبرنگاران از برنامه های این اداره کل برای توسعه آموزش ها به مردم در جهت صیانت از منابع ملی است.
وی گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی 10 هزار هکتار از اسناد طرح های مرتعداری در استان چهارمحال و بختیاری به بهره برداران واجد شرایط ، واگذار می گردد.
عبدالهی افزود: در این هفته با همکاری سازمان های مردم نهاد، جمعیت هلال احمر، بسیج سازندگی، سازمان حفاظت محیط زیست و اداره کل گردشگری، برنامه هایی در راستای تبیین فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود .
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری گفت: در هفته منابع طبیعی، همچنین با همکاری رسانه های دیجیتال و شنیداری، برنامه هایی برای افزایش حساسیت مردم نسبت به منابع طبیعی اجرا می شود .
درختکاری در مناطق نمونه گردشگری، برگزاری مانور مشترک یگان های حفاظت دستگاه های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری، برگزاری تورهای طبیعت گردی با حضور قشرهای مختلف و ارائه برنامه های ترویجی و آموزشی با مشارکت سازمان های پژوهشی از برنامه هایی هستند که در هفته منابع طبیعی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
برنامه های هفته منابع طبیعی از پانزدهم تا بیست و یکم اسفندماه همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
منابع طبیعی با مردم، برای مردم؛ به عنوان شعار هفته منابع طبیعی در سال جاری انتخاب شده است./ش

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.