سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

24بهمن ماه؛

«صبحی دیگر» با مخاطبان خود تبادل نظر می کند

برنامه صبحگاهی «صبحی دیگر» روز پنجشنبه 24 بهمن ماه با مخاطبان خود دیدار می کند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران روابط عمومی شبکه آموزش سیما، سید رامین موسوی ملکی تهیه کننده برنامه صبحگاهی «صبحی دیگر» که هر روز از شبکه آموزش سیما روی آنتن می رود، گفت: این برنامه از زمانی که شروع به پخش کرد توانست مخاطبان زیادی را با خود همراه کند و این مخاطبان حمایت های زیادی از این برنامه داشتند، از اینرو به منظور تبادل نظر با مخاطبان برنامه صبحگاهی «صبحی دیگر» تصمیم به دیدار صمیمی با آنها گرفتیم.

وی افزود: مخاطبان این برنامه می توانند روز پنجشنبه 24 بهمن ماه ساعت 15 تا 18 در کانون فرهنگی و تربیتی قدس واقع در در شهرک قدس خیابان ایران زمین حضور یابند و عوامل این برنامه را از نقطه نظرات خود آگاه کنند.

تهیه کننده برنامه «صبحی دیگر» افزود: با توجه به اینکه شمار زیادی از مخاطبان ما در شهرستان ها و مراکز استان های دیگر هستند، این ویژه برنامه ضبط و در روزهای آینده «صبحی دیگر» پخش خواهد شد.

موسوی ملکی خاطرنشان کرد: تاکنون مردم استقبال خوبی از برنامه صبحگاهی «صبحی دیگر» داشته اند و انتقادات و پیشنهادات زیادی را مطرح کرده اند و ما با توجه به نظراتی که مردم به ما اعلام کردند سعی بر برنامه ریزی داریم تا مخاطبان ما بتوانند با تماشای این برنامه روز خوبی را آغاز کنند.

بر اساس این گزارش؛ برنامه زنده صبحگاهي «صبحي ديگر» به تهيه كنندگي سيدرامين موسوي ملكي و با اجراي نيما کرمي و علي نيکزاد هر روز ساعت 9:15 از شبکه آموزش پخش مي شود. بحث هاي کارشناسي در حوزه هاي مختلف حقوقي، سلامت، بهداشت روان، طب سنتي، اقتصاد خانواده و ..از آيتم هاي اصلي اين برنامه صبحگاهي است. آموزش پخت غذاهاي سنتي، کاشت و نگهداري گل هاي آپارتماني و حضور مهمانان ويژه از ديگر بخش هاي اين برنامه است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.