سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارقان طلا دستگیر شدند/کشف 8 کیلو طلا و "77 قطعه سکه الیزابت"

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري از دستگيري باند سارقان طلافروشي طي 2 مرحله عمليات در اين استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ نورعلي ياري صبح امروز در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع يك فقره سرقت طلافروشي در بهمن ماه سال جاري در شهركرد و با توجه به بازتاب آن در استان  و ايجاد جو رواني نامطلوب پليس با تشكيل اكيپي از كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت تحقيقات گسترده اي را در اين زمينه آغاز نمود. 

وي گفت: با بررسي تمام جوانب سرقت در صحنه جرم، اخذ تصاوير ثبت شده، انجام ساعت ها تحقيق ميداني و اقدامات شبانه روزي و بي وقفه مامورين، نهايتاً سارق و طراح اصلي سرقت شناسايي و دستگير شد. 

سرهنگ "ياري" خاطرنشان كرد: با شناسايي وي رسيدگي به پرونده وارد مرحله تازه اي شد و كارآگاهان با رديابي هاي پليسي عضو ديگر باند را نيز شناسايي و دستگير كردند. 

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري اظهار داشت: متهمان در ابتدا هرگونه جرمي را نپذيرفتند، اما پس از روبرو شدن با دلايل و مدارك موجود به سرقت طلافروشي اعتراف كردند. 

سرهنگ "ياري" در پايان گفت در بازرسي از منزل متهمان 8 كيلو گرم طلا كه ذوب و به شمش تبديل شده بود به همراه 77 قطعه سكه اليزابت و 13 عدد سرويس گوشواره كشف و ضبط شد و سارقان پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.