سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارقان طلافروشی‌های پایتخت در اصفهان دستگیر شدند

اعضاي باند چهارنفره اي كه با استفاده از شيوه كش و روزني اقدام به سرقت از طلافروشي هاي چندين شهر كشور كرده بودند، شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "ناصر بيگلري "،فرمانده انتظامي شهرستان برخوار استان اصفهان اظهار داشت: آبان ماه سال جاري گزارش يك مورد سرقت از طلافروشي با شيوه كش و روزني توسط يك باند چهارنفره شامل دو مرد و دو زن به مركز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان ارائه شد.  
 
وي گفت: پس از اين گزارش بلافاصله ماموران در محل حاضر و با استفاده از دوربين هاي مداربسته و دريافت اطلاعات لازم از مالباخته تصاوير و مشخصات ظاهري سارقان را به دست آورده و تحقيقات خود را براي شناسايي و دستگيري آنان آغاز كردند.
 
سرهنگ بيگلري تصريح کرد : سرانجام پس از دوماه كار شبانه روزي و اقدامات ويژه پليسي و وقوع سرقتي ديگر توسط اين باند در يكي از طلافروشي هاي سطح شهر مأموران موفق شدند در عملياتي سركرده اين باند را شناسايي و دستگير كنند و سه متهم ديگر كه با يك دستگاه خودروي سواري تيبا از صحنه گريخته بودند را با  همكاري ماموران انتظامي شهرستان نجف آباد و كمتر از دو ساعت دستگير و به يگان انتظامي منتقل کنند.
 
اين مقام انتظامي با بيان اينكه متهمان داراي 20 فقره سابقه سرقت و محکوميت زندان بودند، گفت: سارقان در تحقيقات صورت گرفته به بيش از 25 فقره سرقت از طلافروشي ها با شيوه كش و روزني در شهرهاي تهران، اصفهان، شيراز، كرج ، قم و اراك اعتراف كردند.
 
وي در خصوص نحوه سرقت گفت: متهمان به اتفاق يكديگر وارد مغازه طلافروشي شده و جهت انتخاب و خريد طلا از فروشنده  تقاضاي سيني انگشتر طلا را مي نمودند و هنگامي كه فروشنده سيني طلا را در اختيارشان مي گذاشت دو متهم مرد پرونده با فروشنده مشغول حرف زدن مي شدند و در يك لحظه متهمان زن اقدام به جابجا كردن سيني طلاهاي بدل بجاي اصل كرده و به سرعت هر چهار نفر از مغازه خارج شده و از صحنه متواري مي شدند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.