سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارکرد غلط بیمه، مشکل عمده در توسعه بیمه‌های روستایی

رئیس هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کارکرد غلط بیمه را یکی از مشکلات توسعه بیمه‌های روستایی در کشور عنوان کرد.

محسن ایزدخواه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ایران جز 10 کشور بلاخیز جهان است و در این میان روستاها بیش از هر نقطه‌ای در معرض آسیب هستند که با توجه به این امر ضرورت گسترش چتر بیمه‌ای به ویژه قشر روستاییان و عشایر انکارناپذیر است.
 
وی در ادامه با تاکید بر اینکه توسعه چتر بیمه‌ای در دولت یازدهم مورد توجه است تصریح کرد: کارکرد غلط بیمه در کشور یکی از مشکلات مهم در توسعه بیمه‌های روستایی است که برای از بین بردن بی‌اعتمادی که در گذشته نسبت به بیمه ایجاد شده تدابیر لازم اندیشیده شده است.
 
ایزدخواه تصریح کرد: در حال حاضر 20 صندوق بیمه‌ای و بازنشستگی در کشور وجود دارد که بزرگترین آن تامین اجتماعی با پوشش 64 درصد از جمعیت کشور است و صندوق بازنشستگی کارمندان و صندوق نیروهای مسلح در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
 
رئیس هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر خاطرنشان کرد: در اصول 21 و 22 قانون اساسی وظایف و مسئولیت‌های ودلت در قبال مردم به عنوان یک تکلیف مشخص است که نمونه بارز آن همین تشکیل صندوق‌های مختلف اجتماعی است.
انتهای‌پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.