سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

اعلام آخرین مهلت ارسال آثار به همایش ملی مترجمان کُرد ایرانی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان، پایان مهلت تعیین شده برای ارسال مقالات همایش ملی بررسی آثار مترجمان کرد ایرانی را ۲۵ بهمن ماه سال جاری اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، احمدی از تمدید مهلت ارسال مقالات به همایش ملی بررسی آثار مترجمان کرد ایرانی با محوریت «ابراهیم یونسی» و «محمد قاضی» خبر داد و گفت: مهلت ارسال مقالات تا ۱۵ بهمن ماه تعیین شده بود، اما با توجه به تقاضای مکرر علاقمندان و همچنین تصمیم شورای سیاستگذاری همایش این زمان تا ۲۵ بهمن ماه سال جاری تمدید می‌شود.
وی افزود: از ابتدای اعلام فراخوان همایش تاکنون ۴۱ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است که با توجه به استقبال علاقمندان این تعداد در مهلت تمدید شده افزایش می‌یابد.
وی با اشاره به اینکه همایش ملی مترجمان کرد ایرانی همایشی علمی است، گفت: علاقمندان می‌توانند مقالات خود را در ۱۱ محور تا مورخ ۲۵ بهمن ماه سال جاری به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان اضافه کرد: جامعه‌شناسی ترجمه در آثار محمد قاضی و ابراهیم یونسی، هویت، ایدئولوژی و سیاست در آثار این دو مترجم، سبک‌شناسی آثار ترجمه شده با رویکرد زبان‌شناختی و نقش محمد قاضی و ابراهیم یونسی در پیدایش ژانر‌ها و تحول ادبیات معاصر ایران برخی از محورهای همایش است.
انتهای پیام/ش
برچسب ها: همایش ، مهلت ، آثار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.