سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

قدردانی از حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی سی و پنجمین فجر پیروزی انقلاب

نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از شرکت پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی سی و پنجمین فجر پیروزی انقلاب، این حضور را نشانگر اقتدار جمهوری اسلامی در جهان امروز خواندند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

در پیام تشکر نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، از 22 بهمن به عنوان یادآور تحقق رشادت ها و جان فشانی های ملتی آزاده و استکبار ستیز در سایه رهبری الهی امام خمینی (ره) و به برکت خون شهیدان گلگون کفن کشور یاد شده که نظام شاهنشاهی را سرنگون ساخت.

این پیام می افزاید: حضور باشکوه و پر شور مردم استان چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی سی و پنجمین فجر پیروزی، بار دیگر یکی از بی نظیرترین حماسه های حضور مردم را خلق کرد و تصویر بی بدیلی از وحدت، همبستگی، هوشمندی و بیداری ایرانیان را به جهانیان نشان داد.

در ادامه پیام تشکر مجمع نمایندگان مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی آمده است: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، پیام همدلی و وفاداری به آرمان های امام خمینی (ره)، شهیدان و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب را به گوش جهانیان و ملت های آزادی خواه جهان رساند.

در پایان این پیام تشکر، با تجلیل از تلاش دست اندرکاران و اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر این استان به ویژه خبرنگاران رسانه های گروهی در انعکاس این حضور، آمده است: از درگاه خداوند متعال، تداوم توفیق و سلامت مقام معظم رهبری و بهروزی و پیروزی مردم صبور، فهیم و فرهیخته استان را خواستاریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.