سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر اجرایی هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران:

آبادان میزبان "مسابقات ورزشی پرستاران" سراسر کشور

دبیر اجرایی هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران سراسر کشور برنامه‌های اجرایی و زمان‌بندی شده برای برگزاری رقابت بین 600 پرستار از سراسر کشور را در آبادان تشریح کرد.

به گزارش علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا، سعید لک گفت: زمان برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی را براساس برنامه زمان‌بندی شده، 26 بهمن تا اول اسفند سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت: در این جشنواره در بخش تیمی 17 تیم فوتسال آقایان و 10 تیم والیبال خانم‌ها و در بخش انفرادی نیز 290 پرستار در رشته‌های شنا، شطرنج، دو ومیدانی، تنیس و دارت به رقابت می‌پردازند.

وی در همین خصوص اضافه کرد: امسال جشنواره فرهنگی و ورزشی پرستاران به نسبت سال گذشته با استقبال بسیار خوبی روبرو شد و در مجموع 600 پرستار منتخب که به مرحله نهایی راه  یافته‌اند به مدت یک هفته در قالب بخش‌های تیمی و انفرادی رقابت  می‌کنند.

دبیر اجرایی هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور، اردوگاه میثاق شهر آبادان را محل اسکان رقابت‌کنندگان معرفی کرد و افزود: اولین مرحله اسکان را ساعت 14 روز 25 بهمن برای رقبای تیمی داریم که مراسم قرعه‌کشی مسابقات آنها نیز در همان روز برگزار می‌شود و دومین مرحله اسکان متعلق به رقبای رشته‌های انفرادی در عصر روز دوشنبه 28 بهمن همزمان با خروج تیم‌های بازنده است.

وی با اشاره به اعلام زمان افتتاحیه این دوره از رقابت‌ها خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه جشنواره صبح روز شنبه؛ 26 بهمن و مراسم اختتامیه صبح روز پنجشنبه اول اسفند است.

گفتنی است: هفتمین جشنواره فرهنگی و ورزشی پرستاران سراسر کشور به همت سازمان نظام پرستاری و پشتیبانی ارگان‌های مختلف اعم استانداری خوزستان، فرمانداری آبادان، دانشکده علوم پزشکی آبادان، اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان، صندوق قرض‌الحسنه پرستاری امام جواد (ع)، سازمان منطقه آزاد اروند، اداره بنادر و دریانوردی آبادان، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی آبادان، شرکت بیمه البرز، شهرداری آبادان، شورای اسلامی شهر آبادان و تأمین اجتماعی کل کشور برگزار می‌شود.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی میرزنگویی
۲۲:۱۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
با سپاس و درود بر شما سروران این حقیر به علت مشکلات نتونستم خدمت برسم ودرمسابقات شرکت کنم انشالله سال آینده فقط در صورت امکان اگر ممکن هست لباسهای فرم مسابقات را جهت یادبود برام ارسال کنید
مشهد خ چمران تبش چمران 6/2 پلاک 46 آرشا طب فرنام علی میرزنگویی
با تشکر از شما عزیزان خدا قوت