سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایش دستاوردهای صنایع خراسان شمالی در نمایشگاه محیط زیست

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: اداره کل محیط زیست استان به همراه دو صنعت استان در سیزدهمین نمایشگاه محیط زیست حضور خواهند داشت.

حسین آبسالان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: خراسان شمالی استانی زیبا و غنی از دید محیط زیست است و جهت حفظ این گنجینه ملی و جلوگیری از تخریب طبیعت با تغییر فرهنگ نسبت به حفظ محیط زیست جدی تر از قبل عمل کنیم.
 
وی با اشاره به حضور صنایع در نمایشگاه امسال افزود: اداره کل محیط زیست استان به همراه دو صنعت سیمان بجنورد و آلومینیوم جاجرم در قالب سه غرفه در سیزدهمین نمایشگاه محیط زیست حضور پیدا خواهند کرد و دستاوردهای خود را به معرض نمایش خواهند گذاشت.
 
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی با اشاره به فعالیت صنایع در سطح استان اذعان دشت: 6 صنعت بزرگ از قبیل پتروشیمی، سیمان، آلومینیوم و ... صنایعی هستند که با تجهیز واحد خود به تسویه خانه و نصب فیلترینگ خوشبختانه آلایندگی خود را کاهش داده‌اند.
 
آبسالان ادامه داد: نزدیک به 7 واحد صنعتی آلاینده در شهر فعالیت می‌کنند که نوع فعالیتشان به دلیل نداشتن تسویه خانه فاضلاب سبب آلودگی خاک می‌شود اما درحال تغییر سیستم هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه سوم کلیه واحدهای صنعتی باید به سیستم پایش آنلانین مجهز شوند که تاکنون تنها سه واحد توانسته‌اند این سامانه مجهز شوند البته تمامی صنایع باید در آینده‌ای نزدیک به این سیستم متصل شوند.
انتهای‌پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.