سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

تهدیدات آمریکا در مقابل قدرت‌نمایی ملت ایران خنده‌آور است

نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس گفت: تهدید آمریکایی‌ها حتی با گزینه نظامی در مقابل این حضور ملت و صلابت و اقتدارشان بیشتر حالت تصنعی و خنده‌آور دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حجت‌الاسلام میرقسمت موسوی دیروز در اجتماع راهپیمایی‌کنندگان شهرستان گرمی اظهار داشت: مردم ایران در صحنه حضوری دیگر به بدخواهان پیام صادر کردند که همواره پشتیبان و حامی نظام اسلامی هستند و هیچ وقت نمی‌خواهند ارزش‌های اسلامی و دستاوردهای این نظام را با چیز دیگری معاوضه کرده و معامله کنند.

وی گفت: همه امروز به صحنه آمدند تا به دنیا نشان دهند که عزت انقلاب اسلامی عزت برخاسته از روشن ضمیری،‌ حرکت جهادگونه و صلابت بی‌نظیر است که هیچ وقت این برجستگی‌ها رنگ نمی‌بازد و جلوه‌ای متفاوت پیدا نمی‌کند.

موسوی به دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در سه دهه اخیر اشاره کرد و افزود: اولین دستاورد انقلاب اسلامی که نشان از هویت و اصالت دینی است احترام به قرآن، مبانی اسلام و راه و سیره انبیا و اولیای الهی است که در این 35 سال نه تنها تضعیف نشده بلکه قوت و صلابتی مضاعف پیدا کرده است.

این نماینده مجلس دومین اصل و رکن صلابت و استحکام نظام اسلامی را حضور و پشتیبانی مردم و تبعیت از خط ولایت توصیف کرد و ادامه داد: ما در روز 22 بهمن تجلی این قدرت و صلابت واقعی را مشاهده کردیم و همه دیدند که ملت ایران ملت وفادار به اسلام، انقلاب و دستاوردهای آن است که هیچ وقت صحنه را برای دشمنان خالی نمی‌گذارند.

وی دیگر رکن این انقلاب را رکن دشمن‌ستیزی و مجهز شدن به عنصر بصیرت بیان کرد و یادآور شد:‌ در این زمینه نیز مردم ایران در 35 سال اخیر با حفظ همین روحیه توانسته است تهدیدات را دفع و صلابت روزافزون را در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی به نمایش بگذارد.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را بسیار گسترده و عظیم توصیف کرد و گفت: این دستاوردها برای همیشه به تکیه‌گاه قدرت و صلابت ایرانیان تبدیل شده و دولتمردان تلاش می‌کنند تا اجازه ندهند مردم ما از مسیری که با عزت پیموده دست خالی برگردد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، تهدیدات ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.