سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/ حمید زرگرنژاد؛

بهترین عملکرد دولت نمایش فیلم های جشنواره در سراسر کشور بود

کارگردان فیلم«پایان خدمت» ضمن قدردانی از مسئولان برگزاری جشنواره فجر برای اکران فیلم های این جشنواره در شهرستان ها، گفت: بهترین عملکرد دولت نمایش فیلم های جشنواره در سراسر کشور بود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد،حمید زرگرنژاد، کارگردان فیلم «پایان خدمت» که در چهارمین روز اکران فیلم های فجر در بجنورد برای علاقمندان نمایش داده شد، گفت: از مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری جشنواره فیلم فجر در شهرستان های کشور تشکر می کنم.

وی افزود: بازخوردهای اکران فیلمم در شهرستان ها برایم خیلی مهم است و اگر این فیلم توانسته باشد با مخاطب ارتباط برقرار کند، لذت می برم.

وی اضافه کرد: معتقدم اکران فیلم ها در شهرستان ها به طور قطع تاثیر خوبی در زمان اکران عمومی فیلم می گذارد و در واقع اکران فیلم ها در شهرستان ها به نوعی حمایت از فیلمسازان است چرا که فیلم ها در سراسر کشور دیده می شود و باعث می شود مسئولان در زمان اکران توجه ویژه ای به فیلم ها داشته باشند.

زرگرنژاد تصریح کرد: بهترین عملکرد دولت درپخش فیلم ها بوده که جشنواره فیلم فجر را درسراسر کشور برگزار کرد و برایم خیلی جالب بود

وی عنوان کرد: مردم ما نگاه فرهنگی دارند و خیلی بیشتر و بهتر از ما فیلم سازان سینما را می شناسند ما باید به مردم اعتماد کرده و فیلم های خوب برای شان تولید کنیم.

وی افزود: متأسفانه وضعیت سینماهای کشور خیلی خوب نیست و باید مسئولان فرهنگی اقدامی خاص انجام دهند؛ تا زمانی که با لودگی مردم را به سینما بکشانند وضعیت همین است و سینمایی مطلوب نخواهیم داشت./

برچسب ها: اکران ، فیلم ، فجر ، استان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.