سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

توسعه مکانیزاسیون کشاورزی کشور با اختصاص اعتبار به شرکت‌های دانش‌ بنیان

به ‌منظور افزایش بازده کشاورزی و توسعه مکانیزاسیون کشاورزی در کشور، 2 هزار میلیارد ریال اعتبار در اختیار شرکت‌های دانش‌ بنیان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ مدیر عامل بانک کشاورزی با بیان اینکه این اعتبار بین تمام استان‌ها توزیع شده است گفت: هفت میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به توسعه مکانیزاسیون کشاورزی در کشور اختصاص یافت .

مکانیزاسیون کشاورزی یکی از برنامه‌های دولت یازدهم است که از مهرماه سال 92 شروع شد.

طالبی افزود : تسهیلات توسعه مکانیزاسیون کشاورزی می‌تواند سطح مکانیزاسیون مزارع را بالا ببرد و در مکانیزه‌ شدن کشاورزی و در حوزه زراعی و باغی در مراحل کاشت ، داشت و برداشت می‌تواند تأثیر زیادی داشته باشد.

وی گفت : با مکانیزاسیون کشاورزی می‌توانیم در اقتصادی‌کردن فعالیت کشاورزی و راحت‌تر شدن زندگی کشاورزان برای افزایش درآمد و استفاده بهتر از منابع خدادادی که در اختیارمان است تلاش کنیم.

مدیر عامل بانک کشاورزی افزود : به ‌منظور افزایش بازده کشاورزی 2 هزار میلیارد ریال اعتبار در اختیار شرکت‌های دانش‌ بنیان قرار می‌گیرد تا افراد تحصیل کرده و نخبه که قصد دارند در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی فعالیت کنند ، بتوانند نوآوری‌های علمی و تکنولوژی پیشرفته و جدید را وارد عرصه کشاورزی کنند.

انتهای پیام/ ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.