سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

هیچ قدرتی قادر به خاموش کردن چراغ انقلاب اسلامی نیست

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: هیچ قدرتی در جهان قادر به خاموش کردن چراغ انقلاب اسلامی نیست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حجت الاسلام حاج صادقی افزود: پاسخ ملت ایران به کسانی که می گویند این ملت از سختی ها، تحریم ها و گفتمان انقلاب اسلامی خسته شده است؛ هیهات من الذله بوده و این پاسخ برای همیشه تاریخ، در ذکر و عمل این ملت ساری و جاری است.

وی با یادآوری اینکه ملت ایران در 35 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شعار ثم استقامو را به معنای واقعی معنا کرده است، گفت: ملت ایران از دولتمردان و مسئولان نظام می خواهد که گفتگو و مذاکره را تنها با نرمش قهرمانانه ادامه دهند تا اصول انقلاب اسلامی خدشه دار نشود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، ماهیت دینی انقلاب اسلامی، اصل تولی و رهبری ولایت، حضور و قیام مردمی و تبری جستن از ظلم، طاغوت و کفر را ارکان انقلاب و خط قرمز نظام عنوان کرد و بیان داشت: در پاسخ به کسانی که می خواهند تفکر سکولاریستی را در جامعه ایران احیا کنند باید گفت که تلاش آنها بیهوده است چراکه انقلاب اسلامی ملت ایران نشات گرفته از سیره رسول اکرم(ص) و فرهنگ عاشورا است.

وی با اشاره به تصمیم اتاق فکر آمریکایی ها مبنی بر خشکاندن ریشه ملت ایران در چند سال پیش، تصریح کرد: حافظ اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران خداوند متعال، امام عصر (عج) و پشتیبانی و حضور پرشور مردم در همه صحنه های سیاسی و اجتماعی است/.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، چراغ ، انقلاب ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.