سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

تقویت جبهه تولید بزرگترین پاسخ به تهدیدات غرب

استاندار اردبیل گفت: تقویت جبهه تولید، کارآفرینی و تکیه بر اقتصاد ملی می‌تواند بزرگترین دفع‌کننده تهدیدات جهان استکبار باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مجید خدابخش افزود: ما زیاد توجهی به تهدیدات آمریکا و غربی‌ها نداریم چرا که آنها بیش از 35 سال است که یاوه‌گویی می‌کنند تا روحیه ملت ایران را بشکنند اما رویکرد دولت یازدهم رویکرد تدبیر و تعقل و امیدبخشی واقعی به مردم در عرصه عمل است تا دنیا بداند که این ملت نه تنها خسته نشده بلکه در جبهه کار، تولید و رونق اقتصادی و تمام فعالیت‌های اجتماعی سرزنده و بالنده حضور دارد.

وی خلق حماسه یوم‌الله 22 بهمن را تداوم‌بخش حماسه بی‌نظیر ملت ایران در 24 خرداد امسال بیان کرد و افزود: ملت بزرگ ایران در حالی که در ماه‌های اخیر برای حل مشکلات اقتصادی، معضلات داخلی و تنش‌های بین‌المللی به نقطه امیدواری رسیده برخی‌ها آنچنان سعی می‌کنند این حرکت‌ها را بی‌نتیجه نشان دهند در حالی که تمام تلاش دولتمردان بر این است تا این موفقیت‌ها را کم بها و کم ارزش جلوه دهند اما استمرار این حرکت‌ها با تدبیر و تعقل در عرصه داخلی و بین‌المللی می‌تواند دشمن را بیش از این خسته و ناامید کند.

استاندار اردبیل روحیه ملت ایران را روحیه‌ای شاداب،‌ سرزنده و مقاوم بعد از گذشت 35 سال اعلام کرد و ادامه داد: همه دوربین‌های داخلی و خارجی تصویری زیبا از این حماسه حضور را به رخ می‌کشند و تمامی ملت‌های آزادیخواه دنیا می‌فهمند که ملت ایران هرگز از راه 35 ساله خود خسته و مأیوس نشده است.

خدابخش افزود: پاسخ ما همین حضور آگاهانه مردم در صحنه، دفاع از انقلاب، راه امام و شهدا و خط ولایت است که هیچ وقت نمی‌توان آن را کتمان کرد و اگر آمریکا مدام از گزینه‌های موهوم و خیالی صحبت می‌کند اما گزینه روی میز ما گزینه واقعی و پرصلابت است که هیچ وقت رنگ نمی‌بازد.

وی گفت: در مقابل این حضور پرصلابت مردم وظیفه ما مسئولان بسیار خطیر و سنگین است و شایسته نیست که مردم این استان از لحاظ سرانه درآمدی در قیاس با میانگین سرانه کشوری در حد بسیار ضعیف و غیرقابل قبول قرار گیرند بلکه همه باید تلاش کنیم تا به این مردم خدماتی شایسته و در خور عظمت نام و نشان آنها ارائه کنیم تا مبادا عده‌ای احساس کنند که مسئولان از پشتوانه مردمی برخوردار نیستند/.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، تقویت ، جبهه ، تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.