سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم گراميداشت سالروز پيروزی انقلاب اسلامی ايران در عراق برگزار شد

جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز گذشته با حضور مقامات بلندپایه عراقی در سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد برگزار شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز سه شنبه با حضور مقامات بلندپایه عراقی در سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد برگزار شد.

 در این مراسم دانایی فر سفیر کشورمان در بغداد با اشاره به تاثیرپذیری جنبش‌های دینی و آزادی خواه منطقه و جهان از انقلاب اسلامی، برخی دستاوردهای برجسته نظام جمهوری اسلامی ایران را  پس از گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد.

رییس پارلمان عراق نیز در سخنانی با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دو کشور ایران و عراق به سطح روابط عمیق دو جانبه رسیده اند و هر دو کشور دارای نقش به سزایی در منطقه هستند.

اسامه نجیفی با اشاره به روابط خوب مجالس دو کشورایران و عراق گفت: این روابط و سفرهای هیات‌های دو کشور برای همکاری های دو جانبه در زمینه های مختلف مفید بوده است.

در مراسم امروز علاوه بر رییس مجلس؛ "هوشیار زیباری" وزیر امور خارجه؛ "مدحت محمود"، رییس قوه قضاییه؛ "رژ نوری شاویس" و "صالح متلک" معاونان اقتصادی و اجتماعی نخست وزیر؛ "ابراهیم جعفری"، رییس ائتلاف اتحاد ملی و نخست وزیر سابق؛ "صالح الفیاض"، دبیر شورای امنیت ملی و "حسن شمری"، وزیر دادگستری عراق حضور داشتند.

مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در چند شهر دیگر عراق نیز از جمله کربلا، بصره و اربیل برگزار شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.