سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

ملت ایران فریاد' مرگ بر آمریکا' را ذکر الهی می داند

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، با اشاره به ولایتمداری ملت ایران، گفت: ملت ایران فریاد' مرگ بر آمریکا' را ذکر الهی و از واجبات اسلامی می داند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی افزود: باید به درگاه خداوند متعال شکرگذار باشیم که در طول تاریخ اسلام ملتی به مانند ملت ایران وجود نداشته است.

وی، با بیان اینکه حضرت علی(ع) و امام حسین(ع) در فراق چنین ملتی سوخته و مشتاق دیدار چنین ملت با ولایتمداری بی نظیر بودند، افزود: ملت ایران همه رومیزی هاو پشت میزی های استکبار را به نابودی خواهد کشاند و از گزینه های رومیزی و پشت میزی استکبار هراسی ندارد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، روحیه استکبار ستیزی و ظلم ناپذیری ملت ایران را نمونه تاریخ برشمرد و ادامه داد: گزینه های روی میز انقلاب اسلامی کسانی هستند که می گویند ما تشنگی، استقامت و مقابله با سختی ها را از امام حسین(ع) و در کل فرهنگ عاشورا یاد گرفته ایم و به هیچ وجه من الوجوه زیر بار ظلم و ستم استکبار و ایادی آنها نخواهیم رفت.

حجت الاسلام حاج صادقی، الگوی مردم دارالارشاد اردبیل را حضرت عباس(ع) برشمرد و عنوان کرد: فریاد این ملت این نقطه را می رساند که اگر دست های ما و آب را قطع کنید ما ذره ای از ولایتمداری خود کوتاه نمی آییم چراکه ما ملتی انقلابی و دارای روحیه مقاومت هستیم/.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، فریاد ، ملت ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.