سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سی و پنجمین حماسه حضور / 41

نیویورک تایمز : طنین "مرگ بر آمریکا"‌ در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی با اشاره به راهپیمایی گسترده ملت ایران در روز 22 بهمن آن را نشانه دیگری از انزجار ایرانیان از استعمار غرب دانست .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛‌  این روزنامه در گزارشی از راهپیمایی شکوهمند ملت ایران در روز 22 بهمن ماه و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نوشت : ملت ایران در این روز بار دیگر شعار  "مرگ بر آمریکا" را که طی 34 سال گذشته آن را فریاد می زدند ، تکرار کردند .

نیویورک تایمز در ادامه افزود :‌ مردم ایران از زن و کودک گرفته تا پیرمردان و سالخوردگان با حضور حداکثری در خیابانهای پایتخت و دیگر شهرهای ایران بار دیگر شعار همیشگی "‌مرگ بر آمریکا "‌ را فریاد زدند تا نشان دهند اقدامات سی و پنج ساله دولت آمریکا علیه کشورشان را فراموش نکرده اند . 

سخنرانی رییس جمهوری ایران نیز در میان جمعیت میلیونی شهروندان تهرانی نیز ماهیتی این چنین داشت و روحانی با تاکید بر حقوق هسته ای ملت تصریح کرد که در برابر قدرت های جهانی هرگز در موضع ضعف و شکست قرار نخواهد گرفت . 

این روزنامه آمریکایی به توصیف حال و هوای خیابانهای تهران در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرداخت و نوشت :‌ سراسر خیابانهای منتهی به میدان آزادی تابلوها و پلاکاردهایی با مضمون ضدآمریکایی و ضداسرائیلی نصب شده است . تظاهرکنندگان تهرانی با تمسخر سخن مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه در قبال ایران "‌همه گزینه های بر روی میز آنهاست " شعار میدادند که از تمامی گزینه های روی میز غرب در قبال ایران استقبال می کنیم . 
انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.