سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبرگزاری فرانسه:

طرح ناموفق کاهش هزینه‌های دولت "فرانسه"/ کسری بودجه ادامه دارد

دیوان حسابرسی دولتی فرانسه در گزارش سالانه خود اقدام به ارزیابی کلی وضعیت بودجه دولتی و همچنین معرفی موارد سوء مدیریت و اتلاف بودجه دولتی کرده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه ، حسابرسی دولتی فرانسه اعلام کرد این کشور به احتمال زیاد قادر نخواهد بود اهداف کسری بودجه خود را محقق کند.

به گفته مقامات این دیوان، حتی جدیدترین طرح های مالی دولت به احتمال زیاد قادر نخواهد بود معیارهای اعلام شده از سوی اتحادیه اروپا را محقق کند.

دیوان حسابرسی دولتی فرانسه طی گزارشی در این باره اعلام کرد آغاز نه چندان موفق طرح کاهش هزینه های دولت فرانسه بدین معنا است که دولت این کشور مجبور خواهد شد در فاصله سال های 2015 تا 2017، هزینه های دولت را حتی بیش از اهداف تعیین شده قبلی کاهش دهد.

بر اساس اهداف تعیین شده پیشین، فرانسه باید طی سه سال آینده، هزینه های دولت را به میزان 50 میلیارد یورو (برابر با 68 میلیارد دلار) کاهش دهد.

در گزارش دیوان حسابرسی دولتی فرانسه در این باره آمده است دولت سوسیالیست "فرانسوا اولاند " رئیس جمهور این کشور در خصوص سیاست مالیاتی کشور دچار اختلاف و ناهماهنگی است و از مسیر اصلاحات اقتصادی در حال دور شدن است.

فرانسه که دارای دومین اقتصاد بزرگ در اتحادیه اروپا است، به شدت از سوی مقامات اتحادیه اروپا در خصوص اجرای اصلاحات اقتصادی تحت نظارت قرار دارد. 

دیوان حسابرسی دولتی فرانسه در این باره اعلام کرد این احتمال وجود دارد که فرانسه هدف خود را مبنی بر کاهش کسری بودجه دولتی به 4.1 درصد تولید ناخالص ملی در سال 2013 محقق نکرده باشد.

 این دیوان همچنین در خصوص احتمال محقق نشدن کاهش کسری بودجه دولتی به رقم 3.6 درصد تولید ناخالص داخلی برای سال 2014 هشدار داد.

دیوان حسابرسی دولتی فرانسه در گزارش سالانه خود اقدام به ارزیابی کلی وضعیت بودجه دولتی و همچنین معرفی موارد سوء مدیریت و اتلاف بودجه دولتی می کند. 

کمیسیون اروپا تا سال 2015 به فرانسه فرصت داده است تا کسری بودجه خود را به سه درصد تولید ناخالص داخلی کاهش دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: هزینه ، فرانسه ، کسری ، بودجه ، دولتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.