سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساري/

هیچ حکومت و دولتی ، نمی تواند ملت عاشورایی ایران اسلامی را بترساند

معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران در جمع راهپيمايان يوم الله 22 بهمن نوشهر گفت: در بررسي كه تئوريسين هاي بزرگ جهاني در باره انقلاب هاي بزرگ دنيا انجام دادند مشخص شد كه فلاكت و فقر همه مردم را به خيابان ها كشاند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، علیرضا یونسی با بيان اينكه نكته كه حاكميت بين المللي حكومت ايران قبل از انقلاب را قبول داشت اظهار كرد: همه انقلاب هاي دنيا بعد از حدود 15 سال و در اوج پايداري از آرمانهاي خود منحرف شدند و از ايده هاي خود دست برداشتند جز انقلاب ما.

وي ادامه داد: آن انقلاب ها اصالت و رنگ خدايي نداشتند اما انقلاب اسلامي ما رنگ و بوي الهي و خدايي داشت و با فطرت انسانها سازگاري داشت.

وی ادامه داد: تئوري پردازان جهان به اين نتيجه رسيدند كه انقلاب اسلامي ايران با فطرت انسان سازگاري مطلق دارد و انقلاب ما برعكس ديگر انقلاب هاي جهان رنگ و بوي الهي داشت.

معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران افزود: ملت ما نشان دادند كه دشمن اگر ما را تحريم كند ، ما مردان و زنان محرم و عاشورا و رمضان هستيم و تا زماني كه عاشق شهادت ارزشهاي ديني و الهي باشيم هيچ حكومتي نمي تواند مردم ما را منحرف كنند و آنان را بترساند.

وي همچنين به بحران برف اخير در غرب مازندران نيز اشاره كرد و گفت: شما مردم غرب مازندران در اين بحران برف اوج اتحاد و وحدت را نشان داديد و شخص  ربيع فلاح جلودار استاندار مازندران هم به غرب مازندران آمدند و در كنار شما مردم بودند و اين بحران با مشاركت و همراهي شما مردم مديريت و پشت سر گذاشته شد و اين جاي تقدير دارد.

در پایان مراسم راهپیمایی قطعنامه ای در 30 بند در محکومیت سیاست های دو گانه و سلطه جویانه استکبار جهانی و حامیان غربی اش در رابطه با نشست ژنو ، برنامه های صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی و ... قرائت شد که با تکبیر الله اکبر شرکت کنندگان نوشهری موردتایید قرار گرفت.

راهپیمایان نوشهری همچنین پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آن نوشته شده است «ما مشتاق گزینه‌های روی میزیم»؛ این پلاکارد در پاسخ به اظهارات مقامات ‌آمریکایی مبنی بر روی میز بودن گزینه نظامی در قبال ایران توسط راهپیمایان حمل می‌شود.

همچنین پرچم آمریکا و آدمک های اوباما ، جان کری و وندی شرمن در پاسخ به تهدیدات نظامی سران کاخ سفید به آتش کشیده شد./ب

برچسب ها: هیچ ، حکومت ، ملت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.