سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعویق دیدار فولام - لیوپول به خاطر اعتصاب کارکنان مترو

سران باشگاه فولام اعلام کرده اند که بازی این تیم مقابل لیورپول که روز 4شنبه قرار است برگزار شود، ممکن است به دلیل اعتراض کارمندان متروی لندن به تویق بیافتد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه ه خبرنگاران،کارگران متروی لندن اعتصابی 48 ساعته را از ساعت 21 روز سه شنبه آغاز کرده اند و از همین رو احتمالا بخشی از سیستم حمل و نقل پایتخت انگلیس فلج خواهد شد.

سران باشگاه لندنی هم نگران آن هستند که کارمندان امنیتی باشگاه نتوانند به ورزشگاه کراوون کاتج بیایند و البته قرار است تا تصمیمات نهایی درانی باره کمی قبل از بازی گرفته شود.

در بیانیه منتشره توسط باشگاه فولام می خوانیم: بعد از آنکه مشخص شد که تعدادی از کارمندان متروی لندن دست به اعتصاب زده اند واین اعتصاب ممکن است روی بازی 4شنبه شب این تیم مقابل لیوپول تاثیر بگذارد، بدین وسیله سران باشگاه فولام اعلام می کنند که  هدف و برنامه اصلی ما برگزاری این بازی است. اما سران باشگاه فولام نگران تاثیر احتمالی این اعتصاب برروی حضور یا عدم حضور برخی از نیروهای امنیتی باشگاه در زمان مناسب هستند و این نگرانی وجود دارد ه آیا نیروهای امنیتی بتوانند به موقع درورزشگاه حاضر بوده و برسر پست هایشان قرار بگیرند یا خیر.

مسئولیت آنها از زمان بازگشایی درها به روی هواداران ا زمان خروج تمام هواداران  ادامه خواهد یافت. بعد از مشورت با مقامات محلی و پلیس شهری لندن تصمیم گرفته شد ه اگر تکلیف این ماجرا تا ساعت 15 روز سه شنبه روشن نشده و سران باشگاه نتوانند حضور تعداد مشخصی از اعضای نیروهای امنیتی برای این بازی را تضمین کنند، در نهایت ممکن است سران فولام نتوانند به صورت رضایت بخشی میزبان این بازی بوده و برگزاری این بازی به زمان دیگری موکول خواهد شد. بیانیه دیگری در ساعت 15 روز سه شنبه منتشر خواهد شد و در آن مشخص خواهد گردید که آیا بازی برگزار می شود و یا به زمان دیگری موکول خواهد شد.»

از سوی دیگر سخنگوی باشگاه لیورپول هم گفت: بلافاصله بعد از آنکه تکلیف بازی مشخص شد، ما از طریق رسانه های رسمی   به هوادارانمان خبر رسانی می کنیم. سلامت وامنیت هواداران فاکتوری اصلی برای همه افراد دست اندرکار دراین پروسه است.

انتهای پیام/
برچسب ها: فولام ، لیورپول ، اعتصاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.