سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید زمان ارسال آثار به سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو

مهلت ارسال آثار به سیزدهمین جشنواره بین المللی صدا در بخش داخلی و بین الملل اعلام شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از كمیته اطلاع رسانی و تبلیغات  سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو در پی درخواست های مكررشركت كنندگان در این جشنواره، در جلسه ای كه با حضور روسای كمیته های برگزار كننده تشكیل شد زمان ارسال آثار به سیزدهمین جشنواره بین المللی صدا تعیین شد.

علی اكبر خدابخش رییس كمیته اطلاع رسانی و تبلیغات سیزدهمین جشنواره رادیو با اعلام این خبر گفت:  زمان دریافت آثار بخش داخلی تا شنبه 10 اسفند و بخش بین الملل تا دوشنبه 5 اسفند سال جاری ادامه خواهد یافت و شركت كنندگان می توانند در زمان اعلام شده آثار خود را ارسال نمایند.

وی افزود: سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو فرصت مغتنمی را پدید می آورد كه با نزدیك شدن هرچه بیشتر نظرات  ، ایده ها و اندیشه های برجسته فعالان این بخش افقهای روشن تری از افزایش سطح دانش و آگاهی های عمومی توسط رادیو پدیدار شود؛ بر این اساس این دوره از جشنواره با شعار "رادیو؛رسانه دیروز-امروز – فردا " برگزار می شود. 

خدابخش خاطر نشان كرد: فراهم آوردن امکانی برای تبادل تجربه ها و دیدگاه های برنامه سازان و متفکران حوزه رادیو در راستای خلق ایده های نو و تحول در محتوا و تلاش برای ایجاد ظرفیتی برای کارآمدی نیروی انسانی و کارایی نظام برنامه سازی و همچنین تقدیر از فعالان این عرصه از اهداف برگزاری این جشنواره است. 

به گفته رییس كمیته اطلاع رسانی و تبلیغات سیزدهمین جشنواره بین المللی صدا، علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار داخلی را حداكثر تا 10 اسفندماه و آثار بین الملل را تا 5 اسفندماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند؛ آثار برگزیده و راه یافته به مرحله نهایی در تاریخ 20 اسفندماه سال جاری در سایت رسمی جشنواره به نشانی  www.radiofestival.ir  معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: رادیو ، جشنواره ، مهلت ، آثار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.